zallwe

۴۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امنیت غذا و تغذیه 72ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 71

« بنام خدا »

پیشگفتار

بخشی از ماموریت تدوین برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تهیه اسناد ملی توسعه بخشی و فرابخشی است. در همین ارتباط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ماموریت یافت که سند ملی فرابخشی امنیت غذا و تغذیه طبق نامه شماره 54509/101 مورخ 2/4/83 سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را در چارچوب دستورالعمل‌های سازمان با حضور نمایندگانی از سایر بخش‌ها به شرح زیر تدوین نمایدکه سند پیوست نتیجه این همکاری و مشارکت صمیمانه می‌باشد. این مجموعه زمانی منجر به ایمنی و امنیت غذا در کشور خواهد شد که سیاستهای اجرایی آن به پروژه و یا برنامه‌های عملیاتی توسط بخش‌های مرتبط گردیده ودرطول برنامه به اجرا درآید. الگوی تنظیم برنامه‌های عملیاتی و پروژه‌ها در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده است که بخش‌های مختلف توسعه در کشور می‌توانند از این قالب در تدوین برنامه‌ها و پروژه‌های خود استفاده نمایند. ضرورت دارد دبیرخانه‌ای به همین‌منظور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور راه‌اندازی و یا دبیرخانه شورایعالی سلامت عهده‌دار این مسئولیت گردد تا هماهنگی و هدایت لازم را در طول برنامه بعمل آورد.

جای دارد از آقایان دکتر علی‌اکبرسیاری معاون محترم هماهنگی و دبیرمجامع وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر ناصرکلانتری ریاست محترم انستیتو تغذیه‌ای و صنایع غذایی ، دکتر محمدمهدی قاسمی از شورای سیاستگذاری سازمان صداوسیما ، دکتر فرهاد طاهریان از سازمان دامپزشکی ، سیدفرزاد طلاکش از سازمان دامپزشکی ، تقی‌ جامه‌بزرگ از وزارت صنایع و معادن ، عزیز حاجی‌پور از وزارت جهاد کشاورزی ، سیدعلی امامی از دفتر بررسی مصرف محصولات وزارت بازرگانی ، حسین محمد علیزاده هنجنی و مجید مزیدآبادی فراهانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ، خانمها دکتر شیخ‌الاسلام ، عبدالهی و منیرالسادات علیان از دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت خانم بیتا صمیمی از وزارت جهاد کشاورزی و آقای مهندس همایون فرزان از معاونت هماهنگی وزارت بهداشت که در تهیه این سند مشارکت داشته‌اند تشکر و قدردانی نموده و نیز از زحمات آقای مهندس عیسی منصوری از انستیتو تغذیه‌ای و صنایع غذایی که مسئولیت تدوین نهایی سند را برعهده داشته‌اند تشکر نمایم. امید است این تعامل و همکاری بین‌بخشی درطول برنامه بمنظور عملیاتی‌نمودن سیاستهای اجرای تا تحقق اهداف آن ادامه یابد.

دکترمسعود پزشکیان

وزیر

1- تعریف و محدوده فرابخش

توسعه انسانی، هم هدف و هم مسیر توسعه ملی و امنیت غذایی یکی از معیارها و ابزارهای توسعه انسانی است. با استفاده از تعبیر "زندگی در سلامت و رفاه" بعنوان یکی از مؤلفه های توسعه انسانی، حصول به سطح مناسبی از سلامت و امنیت غذا و تغذیه ای یکی از مقاصد جدی در سیاستگذاریهای ملی و زیر ملی شناخته می شود. بنا به تعریف، امنیت غذایی وقتی وجود دارد که "همه مردم در تمام اوقات دارای دسترسی فیزیکی و اقتصادی به غذای کافی، سالم و مغذی برای تامین نیازهای تغذیه ای و ترجیحات غذایی" خود باشند. بدین ترتیب دسترسی به غذای کافی و مطلوب و سلامت تغذیه ای از محورهای اصلی توسعه، سلامت جامعه و زیر ساخت نسل های آینده کشور است.

از سوی دیگر مبتنی بر نگرشهای علمی دهه های اخیر، دسترسی اقتصادی و فیزیکی به غذای کافی بمنظور زندگی سالم و فعال، از سویی بعنوان حق آحاد جامعه برای شکوفایی قابلیت ها و از سویی دیگر بعنوان آزادی مثبت و وظیفه ای برای دولت در جهت تأمین آن دانسته می شود.

در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در اصول سوم، بیست و نهم و چهل و سوم، ضرورت تأمین نیازهای اساسی، رفع فقر و برطرف ساختن هر نوع محرومیت در زمینه تغذیه، رفاه فردی و اجتماعی مورد تأکید قرار گرفته است. همچنین جمهوری اسلامی ایران چندین بار و بویژه در نشست هزاره سران، همراه سایر کشورهای جهان، رسما" تعهد سیاسی و عزم کلی خود را برای کاهش گرسنگی، سوء تغذیه و دستیابی به امنیت غذایی پایدار اعلام کرده است. نمود این رویکرد در سیاستگذاریهای سطح ملی در قالب «سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404 هجری شمسی»، «سیاستهای کلی برنامه چهارم توسعه جمهوری اسلامی ایران» و «برنامه چهارم توسعه»، بخوبی بیانگر اهمیت موضوع و تعهد دولت به آن است.

نقطه ثقل در موضوع امنیت غذا و تغذیه، چندضابطه ای و فرابخشی بودن آن است. به این ترتیب که فارغ از فرابخشی بودن آن در سطح تئوریک و سیاستگذاری، پیاده سازی برنامه های اجرایی، نیازمند ارتباط، تعامل و اجرای مشترک توسط بخشها و زیر بخشهای مختلف است. چنانکه زیر سیستمهای «تولید و عرضه»، «نگهداری، فراوری و توزیع»،«مصرف» و«سلامت» بطور کامل پوشش داده شوند. چرا که هرگونه اختلال در هر یک از زیرسیستمها بر امنیت غذایی سطح خانوار و فرد تأثیر منفی خواهد داشت.

به این ترتیب سند فرابخشی حاضر، نه تجمیعی از مسائل درون بخشها بلکه نقاط ثقل و حلقه های اصلی ارتباط بین بخشها در امر غذا و تغذیه را مورد توجه قرار می دهد. با این رویکرد که در صورتیکه بتوانیم هسته های اصلی را مورد اعمال سیاست قرار دهیم، سایر حوزه ها بطور خود بخود و در اثر ارتباط سیستمیک، متأثر شده و در راستای اهداف مورد نظر حرکت کرده بهبود خواهند یافت.









سایر محصولات :
امنیت غذا و تغذیه 72ص

امنیت غذا و تغذیه 72ص ...

تحقیق در مورد زندگانى امام حسین

تحقیق در مورد زندگانى امام حسین...

تحقیق. علل فرسودگی وتخریب سازه های بتنی

تحقیق. علل فرسودگی وتخریب سازه...

امام و نگرش سیاسی به عاشورا

امام و نگرش...

تحقیق. اکولوژی درخت گردو

تحقیق. اکولوژی درخت گردو...

تحقیق در مورد زندگینامه امام رضا 22 ص

تحقیق در مورد زندگینامه امام رضا 22...

الیوین

الیوین...

تحقیق. الکترونیک و میکرو

تحقیق. الکترونیک و میکرو...

تحقیق در مورد زنبور عسل

تحقیق در مورد زنبور عسل...

الکترونگاتیویته

الکترونگاتیویته...

تحقیق. اکولوژی عملی

تحقیق. اکولوژی عملی...

تحقیق در مورد زنان پیامبر اسلام ص 12 ص

تحقیق در مورد زنان...

الماس

الماس...

الکتروفورز

الکتروفورز...

تحقیق در مورد زمین لرزه ها

تحقیق در مورد زمین...

اقتصادسیاسی

اقتصادسیاسی...

تحقیق. اقلیم شناسی

تحقیق. اقلیم شناسی...

تحقیق در مورد زراعت و اصلاح نباتات

تحقیق در مورد زراعت...

تحقیق. اقلیم در ساختمان

تحقیق. اقلیم در ساختمان...

افلاک نمای خیام

افلاک نمای خیام...

تحقیق در مورد زبان برنامه نویسی ASP 28 ص

تحقیق در مورد زبان برنامه...

تحقیق. اقسام صفات الهی

تحقیق. اقسام صفات الهی...

افسردگی 45ص

افسردگی 45ص...

تحقیق. اقسام توحید

تحقیق. اقسام توحید...

تحقیق در مورد رویدادهای مهم هنری قرن بیستم

تحقیق در مورد...

اعدام صدام قطعا مهمترین رخداد سیاسی اخیر جهان بود

اعدام صدام قطعا مهمترین رخداد سیاسی اخیر...

تحقیق. اقدامات ناب و چالشهای جهانی

تحقیق. اقدامات ناب...

تحقیق در مورد رویدادهای مهم هنری قرن بیستم 11 ص

تحقیق در مورد رویدادهای مهم هنری...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

دانلود پاورپوینت جامع...

تحقیق. اقتصاد خرد

تحقیق. اقتصاد خرد...

اعتماد به نفس

اعتماد به نفس...

تحقیق. اقتصاد تولید

تحقیق. اقتصاد تولید...

تحقیق در مورد رویکردی اجتماعی به مطالعه ی ورزش 21 ص

تحقیق در مورد رویکردی اجتماعی...

اعتصاب

اعتصاب...

تحقیق. اقتصاد ایران از نگاه شاخص های کلان

تحقیق. اقتصاد ایران از نگاه شاخص های...

تحقیق در مورد روشهای سنجش نسبت درصد چربی شیر 10ص

تحقیق در مورد روشهای سنجش...

اطلاعات اولیه فولاد

اطلاعات اولیه فولاد...

تحقیق. اقتصاد ایران

تحقیق. اقتصاد ایران...

تحقیق در مورد روشهای نگهداری مواد غذائی بطریق سنتی و تقسیم بندی روشها 15 ص

تحقیق در مورد روشهای نگهداری مواد غذائی...

اضطراب چیست 33ص

اضطراب چیست 33ص...

تحقیق. اقتصاد آمریکا چگونه کار میکند

تحقیق. اقتصاد آمریکا چگونه کار...

تحقیق. اقتدار دین در پالایش جامعه از انحرفات اجتماعی

تحقیق. اقتدار دین در...

اصول پایه در طراحی بسته بندی 57 ص

اصول پایه در طراحی بسته بندی...

تحقیق در مورد روش های استخراج ویژگی و روش های خطی و غیر خطی دسته بندی 17 ص

تحقیق در مورد روش...

تحقیق. اقبال لاهوری

تحقیق. اقبال لاهوری...

اصول و سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی

اصول و سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی...

تحقیق در مورد روشهای سنجش نسبت درصد چربی شیر 10ص

تحقیق در مورد روشهای...

تحقیق. افلاطون و هندسه

تحقیق. افلاطون و...

اصول مجلس شوراى اسلامى 12ص

اصول مجلس شوراى اسلامى...

گلوکز
گلبولهای قرمز یاred cells
گلبولهای سفید یا لوکوسیت Leukocytes
گسل بینالود 17 ص
گزینش های ما در عشق از دیدگاه روانشناسی 12ص
اطلاعات خام Data 30 ص
شنا 87 ص
شنا 49 ص
آموزش Word 2003 63 ص
تونل سازی و انواع آن 151 ص
بررسی علل زنگ زدن فولاد
کارآموزی مرکز کامپیوتر دانشگاه آزاد شیروان 60 ص
تونل سازی و انواع آن 151 ص
گلوکز
گلبولهای قرمز یاred cells

کلمات کلیدی :مهوری سلامی یران رنامهzwnj ریزی کشور وزارت هداشت رمان رنامه چهارم وسعه وزارت هداشت مهوری سلامی سلامی یران رنامهzwnj ریزی منیت ذایی ریزی کشور موزش پزشکی ازمان مدیریت هداشت رمان وزارت laquo ازمان رنامهzwnj رنامه هداشت مهوری سلامی فرابخشی
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

اهمیت و ارزش غذایی پیاز 5ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 5

اهمیت و ارزش غذائی پیاز

سبزی پیاز در غذای یومیه شامل بوده امروز،فرداوآینده غذائی نخواهد بود که در آن از سبزی های تازه به خصوصً پیاز استفاده نشود موجودیت سبزی پیاز از لحاظ مزه و هم مواد پروتینی،قندی و ویتامین ها ازرش غذائی زیاد را دارا بوده و موجودیت انها در خوراکه یومیه حتمی میباشد.

پیاز یکی از گیاهای غوزه داری است که از قدیم وجود داشته گفته میتوانیم دفعه اول در فلسطین پیدا و از فلسطین به هندوستان و دیگر ممالک جهان انتقال یافته است چنانچه یک طبیب یونانی که در قرن اول میلادی زیست داشت پیاز را عامل تندرستی و طول عمر می داستند طور مثال مملکت بلغاریا را یاد آور می شویم که مردم بلغاریا پیاز را خام زیاد مصرف می کنند یکی از غذا های اصلی و مهم آنها نان و پیاز بوده است. که بین تمام ملل جهان وضع صحت بلغارستان از همه بهتر است امراض سرطان در آن کشور وجود ندارد و تعداد مردم صد ساله ها زیاد میباشد.

علماء و دانشمندان بدین عقیده اند که پیاز از نگاه اهمیت غذائی در گروپ دوم غذای عمومی قرار دارد.

وظیفه مهمی را که پیاز دارد عبارت از لذیذ نمودن غذا است به عهده دارد پیاز دارای ویتامین های مختلف بوده مخصوصاً ویتامین c آن به حدود وافر میباشد . و از رقیق شدن خون جلوگیری مینماید پیازبه علت داشتن ca زیاد در تحکیم استخوان بندی کمک کرده و از امراض نرمی استخوان جلوگیری می نما ید.

وهمچنان پیاز دارای ویتامین d بوده و دارائی آهن،پتاشیم ، سودیم ، فاسفورس و قند است. اشخاصیکه مرض قندی دارند خوردن مقدار کم مضرنیست همین است که پیاز دارای فاسفورس بوده انجام فکری را آسان میسازد و کسانیکه کار های فکری دارد توصیه شده که پیازرا استعمال کنند عصبانیت را کمتر می سازد مواد نشایستوی راآسان ساخته و شخص را حاضر برای خواب می کند اشخاصیکه دچار بی خوابی هستند اگر شب با غذای خود پیاز بخورند حال شان بهتر شده و خواب زور تر خواهد آمد.

وباید تذکر داد که به مقدار زیاد سلفردر آن موجود میباشد و همچنان منگانیز به مقدار نا چیز درآن شامل بوده وباید گفت که ارزش پیاز خام و پخته از هم فرق دارند.

طریقه کشت پیاز:- قبل ازآنکه به کشت پیاز اقدام شود زمین به عمق تقریباً 17.8-12.6 سانتی متر قلبه شده وبرای اینکه زمین عاری از کلوخ باشد یک Disking صورت گیرد و بعداً زمین کرد بندی شود.

کشت پیاز به در طریق صورت می گیرد یکی توسط تخم و دیگر توسط انقتال نهال

توسط تخم:- اگر بذر پیاز برای نا وقت رسیدن به مارکیت به قسم تخمپاش در مزرعه صورت می گیرد که در اوایل بهار و در اواخر خزان به عمق 2-3 سانتی متر کشت میگردد فاصله بین قطار ها 30-40 سانتی متر و فاصله بین نبات 10-20 سانتی متر تخمین گردیده است و تقریباً یک کیلوگرام درفی جریب زمین تخمین شده است.

توسط انتقال نهالی:- درین طریقه نهالی از قوریه گرفته در یک جای دیگر در اوایل بهار به عمق3.8 سانتی متر به فاصله 10-15 سانتی متر دورتر همدیگر به زاویه 45 درجه غرس می گردد نا گفته نماند که نهال باید توسط دست غرس گردد.

در مناطق که نهال مروج است مثل ننگرهار،لغمان و کنرها که یک کیلوگرام تخم پیاز را در یک ساحه خورد کشت نموده و بعداً آنرا به زمین اصلی انتقال داده که ساحه یک جریب زمین را احتواء نماید.

استعمال پارو مربوط به خاک و انواع پیاز میباشد پیاز نباتی است که به نایتروجن،فاسفورس و پتاشیم زیاد ضرورت دارد.برای تولید حاصلات بلند به آب و هوای سرد ضرورت حس می کند برای اینکه حصه بالای آن بزودی نمو کند ضرورت دارد به درجه حرارت بلند روز های دراز و گرم برای جور کردن بلب کلچه پیاز آنها را در خاک های مخلوط ریگی، مخلوط است دریائی به خوبی حاصلات را تولید کرده ودر دیگر خاکها بصورت درست نموء نمی تواند. خاک های فوق الذکر شده در صورتیکه فرتیلایزر یا غنی از پارو باشد و عاری ازتخم های گیاهان هرزه باشد حاصلات بلند از آن متصور میباشد برای کشت پیاز خاک مواد عضوی خوب نرم باشد بکارمیباشد که خوب ذهکشی شده باشد و خاک که ذهکشی نشده باشد و مواد عضوی زیاد نداشته باشد مساعد در اقتصاد نبوده و پیاز در خاک های که ph آن در بین 5.8-6.5 باشد توافق از خود نشان داده ازینکه یکی از سبزیجات است که ریشه های سطحی دارد در وقت نموئی اولی یکمقدار زیاد رطوبت ضرورت دارد . 15-24 انچ آب در طول فصل نمو برای شان مکفی است نا گفته نماند اگر خواسته باشیم حاصلات پیاز بدست بیاوریم 5-7 دفع آبیاری و اگر نا وقتر خواسته باشیم 7-9 دفه آبیاری صورت گیرد.

انواع پیاز:- در سابق صنف بندی پیاز به اساس پیاز های درازیا گرد،زردوسفید صورت می گرفت ولی از روی رنگ پیاز سفید انواع را در برمی گیرد که کاشت آن در زمستان صورت گرفته و زود رس میباشد ولی پیاز رنگین مخصوصاً برای کاشت تابستان بکارمی رود اما در افغانستان بر علاوه پیاز های وطنی در نوع پیاز خارجی بنام پیاز زرد هسپانوی و سفید هسپانوی بذر می گردد. البته پیاز های وطنی از نگاه نگهداشت و هم مصرف آن خوب است.

اوقات کشت تخم پیاز:- تخم پیاز را در مناطق سرد بستر در تیر ماه یا اوایل بهار و در مناطق گرم سیر در برج سنبله در قوریه بذر و بعداً به زمین اصلی بقسم نهالی یا نوش پیاز انتقال میدهند که نهالی ها بعد از 40-50 روز بعد به زمین اصلی انتقال داده میشود.

وقت استعمال کود:- چون پیاز دارای ریشه سطحی میباشد اکثر زمین های زراعتی از نگاه مواد عضوی خیلی ضعیف میباشد برای بدست آوردن حاصلات خوب و بهتر بر علاوه کود های کیمیاوی باید پاروی وطنی سوخته در زمین انداخته تا هم زمین نرم شده وهم ریشه نبات درزمین خوب و به آسانی نموء مینماید و مقدار کود های یوریا D,A,P و پتاشیم که برای یک جریب ضرورت احساس میشود45-40 کیلوگرام یوریا 30-35 کیلوگرامD,A,P و مقدار 30-35 کیلوگرام پتاشیم سلفیت میباشد.

در صورتیکه تخم پیاز جهت کلچه پیاز مستقیماً به زمین بذر و پاش داده شود نصف کود یوریا و تمام کودهایD,A,P و K2so4 را در وقت بذر تخم پیاز در زمین استعمال نمایم و نصف دیگر یوریا را به دو حصه تقسیم یک حصه را در وقت نمو کردن و نصف دیگر را بعد از 20-30 روز استعمال و بعد آبیاری صورت بگیرد اما در صورتیکه تخم پیاز در قوریه بذر گردد کود ها در وقت انتقال نهالی در زمین استعمال می گردد که تطبیق اوقات استعمال آن مثل که در فوق الذکر شده میباشد بنااً متذکر









سایر محصولات :
اهمیت و ارزش غذایی پیاز 5ص

اهمیت و ارزش غذایی پیاز...

اهلیت 8ص

اهلیت 8ص...

تحقیق در مورد یزد شناسی 20 ص

تحقیق در مورد یزد شناسی 20 ص...

انگیزش 10ص

انگیزش 10ص...

دانلود فایل کارآموزی نرم افزارفعالیت در بیمه توسعه .

دانلود فایل کارآموزی...

تحقیق در مورد یزد 50 ص

تحقیق در مورد یزد 50...

انواع گل 15 نوع گل

انواع گل 15 نوع گل...

تحقیق در مورد ید و گواتر و هپاتیت b

تحقیق در مورد...

دانلود فایل کارآموزی آشنایی با واحد پلی اتیلن ترفتالاتPET پتروشیمی شهید تندگویان .

دانلود فایل کارآموزی آشنایی با...

تحقیق در مورد یخچالها

تحقیق در مورد یخچالها...

تحقیق در مورد یادگیری فعال

تحقیق در مورد یادگیری فعال...

دانلود فایل کارآموزی شرح فرآیند واحد BD_B1 پتروشیمی امیر کبیر .

دانلود فایل کارآموزی شرح فرآیند واحد BD_B1...

تحقیق در مورد یادگیری 23 ص

تحقیق در مورد یادگیری 23 ص...

انواع شیرین کننده های رژیمی 7ص

انواع شیرین کننده های...

دانلود فایل کارآموزی آیفون .

دانلود فایل کارآموزی آیفون ....

انواع روشهای پرواربندی 7 ص

انواع روشهای پرواربندی 7 ص...

تحقیق در مورد گونه‌های جدید خانواده در غرب 4ص

تحقیق در مورد گونه‌های جدید...

انواع دقت 12ص

انواع دقت 12ص...

تحقیق در مورد گفتن حکایت دل 7 ص

تحقیق در مورد گفتن...

دانلود فایل راهنمای کنترل آماری فرآیند spc شرکت سازه گستر سایپا .

دانلود فایل راهنمای کنترل آماری...

انواع جلبکها

انواع جلبکها...

دانلود پاورپوینت درمورد درس 10زندگی در دنیای امروز

دانلود پاورپوینت درمورد درس 10زندگی...

تحقیق در مورد گراهام بل 2ص

تحقیق در مورد گراهام...

انفلونزای فوق حاد مرغی

انفلونزای فوق حاد مرغی...

دانلود فایل کارآموزی نقشه کشی عمومی کارگاه قالب سازی و تراشکاری تکنو طرح .

دانلود فایل کارآموزی...

انرژی تجدید پذیر 2

انرژی تجدید پذیر 2...

تحقیق در مورد گرانش

تحقیق در مورد...

اندازه‏گیری اوره و ازت آمونیاکی در خوراک دام و طیور

اندازه‏گیری اوره و ازت آمونیاکی...

تحقیق در مورد گرافیت

تحقیق در مورد گرافیت...

دانلود فایل کار آموزی عمران ساختمان بتنی شرکت فنی و مهندسی گیلان مساح .

دانلود فایل کار آموزی عمران ساختمان بتنی...

اندازه گیری مواد افزودنی در شیر 10ص

اندازه گیری مواد افزودنی در...

تحقیق در مورد گالیله 5ص

تحقیق در مورد گالیله 5ص...

اندازه گیری زیرالنون به روش کروماتوگرافی

اندازه گیری زیرالنون...

تحقیق در مورد گازهای گلخانه

تحقیق در مورد...

دانلود فایل کارآموزی ساختمان های بتنی و فلزی و مراحل اجرای کار .

دانلود فایل کارآموزی ساختمان های...

امنیت غذا و تغذیه 72ص

امنیت غذا و تغذیه 72ص...

تحقیق در مورد کیسه صفرا 5 ص

تحقیق در مورد کیسه صفرا 5 ص...

امام و نگرش سیاسی به عاشورا

امام و نگرش سیاسی به...

کاستوم ریکاوری Desire 816 Dual sim A5_DUG

کاستوم ریکاوری Desire...

تحقیق در مورد کوروش کبیر

تحقیق در مورد کوروش کبیر...

الیوین

الیوین...

تحقیق در مورد کنترل الکترونیکی در خودروها

تحقیق در مورد...

الکترونگاتیویته

الکترونگاتیویته...

تحقیق در مورد کنتاکتورها

تحقیق در مورد کنتاکتورها...

الماس

الماس...

دانلود پاورپوینت موزه فرش

دانلود پاورپوینت موزه فرش...

تحقیق در مورد کم تحرکی

تحقیق در مورد...

الکتروفورز

الکتروفورز...

دانلود فایل کارآموزی عمران .

دانلود فایل کارآموزی عمران ....

تحقیق در مورد کشتی باچوخه 6 ص

تحقیق در مورد کشتی...

کلیات چرچ دنده ها
چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن
چک از دیدگاه کیفری 5 ص
چک ، سفته و ظهر نویسی 30 ص
هیتلر
چک 10ص
هیروشیما
یون
مطالعه ی موفق با تمرکز 80 تا 120 ص
تاریخچه و دائره المعارف جنگ 8 ساله

کلمات کلیدی :پیاز ارای ویتامین رزش ذایی پیاز انتی متر پیاز ارای کشت پیاز پیاز های مین صلی رورت ارد مواد ضوی وایل هار ورت گیرد میباشد رای میباشد ستعمال نتقال اصلات نهالی کیلوگرام یوریا ویتامین
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق عبدالجواد ادیب نیشابوری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 7

ادیب نیشابوری

عبدالجواد ادیب نیشابوری ، ادیب ، مدرس و شاعر نامدار دوره مشروطیت در سال 1281 ه. ق در روستای بیژن گرد از توابع نیشابور زاده شد ، پدرعبدالجواد کشاورزی تنگدست بود . عبدالجواد در 4سالگی به بیماری آبله مبتلا شد ، بینایی یک چشم خود را از دست داد و برای چشم دیگر وی نیز بینایی اندکی ماند . از این رو ، پدرش او را به مکتب نمی فرستاد ، اما عبدالجواد با نمایاندن حافظه قوی و استعداد خود به پدر، او را بر آن داشت که فرزند را به مکتب بسپارد.

عبدالجواد پس ازفراگیری ِ خواندن و نوشتن و آموختن مقدمات زبان عربی در زادگاه خود ، رهسپار نیشابور شد و در مدرسه گلشن ، دروس مقدماتی عربی را ادامه داد و به فراگیری منطق پرداخت ، سپس برای تکمیل آموخته های خویش حدود سال 1297 ه. ق راهی مشهد شد و در مدارس خیرات خان ، فاضل خان و نواب مسکن گزید . " ادیب " در مشهد ، برخی از متون عربی مانند شرح قطرالندی اثرابن هشام ، شرح سیوطی بر الفیه ی ابن مالک و شرح جامی بر کافیه ی ابن حاجب را نزد چند تن از استادان آموخت ؛ اما پس از آن ، دیگر نزد استادی نرفت و سطح عالی ادبیات عرب و کتابهایی چون مغنی اللبیب ابن هشام ، مطوّ ل تفتازانی ، مقامات بدیعی و مقامات حریری را با مطالعه و ممارست خویش فرا می گرفت و در همان حال در سطوح پایین تر به تدریس می پرداخت . " ادیب " پیش از مرگ پدر سفری به نیشابور کرد و در حدود سال 1310 ه . ق به مشهد بازگشت و تا پایان عمر در مدرسه نواب اقامت گزید و در واقع تدریس حرفه ای او از همین سال آغاز شد.

" ادیب " در دو سطح متوسط و عالی تدریس می کرد. در سطح متوسط ، برای عموم طلاب بیشتر شرح نظام بر الشافیه ابن حاجب ، مغنی و مطول می گفت و برای شاگردان خصوصی ، سطح عالی ادبیات عرب را از متن هایی چون مقامات بدیعی ، مقامات حریری ، معلقات سبع ، حماسه ابوتمام و مجموعه ای در باب عروض که خود گرد آورده بود ، درس می داد و گاه منظومه ی ملاهادی سبزواری در فلسفه و منطق را نیز تدریس می کرد. تسلط و مهارت " ادیب " در فنون ادبی و محفوظات نظم و نثرعربی و فارسی ، شگفتی همگان را برمی انگیخت . " ادیب " درعلوم عقلی و نقلی چون فلسفه ، نجوم ، ریاضیات ، طب ، موسیقی نظری ، فقه ، اصول ، رجال و تاریخ دست داشت . شیوه ی تدریس او خطابی بود و شاگرد اجازه بحث و پرسش نداشت . وی بر آن بود که با این روش ، درس را به گونه ای تقریر می کند که هیچ اشکالی حتی برای شاگردانی که پایین ترین سطح استعداد را دارند ، بر جای نمی ماند .

" ادیب " به لفظ قلم سخن می گفت و به یاری حافظه ای نیرومند ، تمامی دانسته های خویش را به شیوه ای منسجم به شاگردان القا می کرد و همین امر حلقه های درس او را چنان جذاب و شیرین ساخته بود که گاه بیش از 300 طالب علم در آن حضور می یافتند . از این رو ، او بیش از آنکه شاعری ارزشمند باشد ، مدرسی توانا بود و در مکتب او ادبا و فضلای بسیاری پرورش یافتند و به دست دانش آموختگان مکتب او بود که نخستین دانشکده های ادبیات در ایران تاسیس شد . کسانی چون ملک الشعرا ی بهار ، بدیع الزمان فروزانفر ، محمد تقی مدرس رضوی ، محمد پروین گنابادی ، ادیب طوسی ، سید محمد باقر عربشاهی سبزواری ، محمود فرخ و مجدالعلای بوستان از دست پروردگان او به شمار می آیند . و ادیب تاثیری شگرف برهر یک از اینان نهاد و متقابلاً از فضایل و کمالات آنان تاثیر پذیرفت. به گفته پروین گنابادی هنگامی که قصیده ی دماوند بهار به چاپ رسید ، ادیب با آنکه اندک رنجشی از ملک الشعرا در دل داشت ، از خواندن سروده ی او بسیار به وجد آمد و بهار را استاد شاعران ایران خواند .

ادیب در 35 سالگی شیفته ی یکی از شاگردان خود شد. مرگ نابهنگام آن شاگرد تأثیر شگرفی در زندگی ادیب گذارد و او به یاد " حبیب" شعرهایی عاشقانه سرود . گفته اند که عشق ادیب ، عشق به " مظهری از مظاهر جمال" ، عشقی صوفیانه ، برخاسته از معنویت و دست آویزی برای شکوفایی ذوق غزل سرایی او بوده است.

ادیب با آنکه تنگدست بود ، همگان از مناعت طبع و عزت نفس او یاد کرده اند . وی به مستمری سالانه مدرسه ی نواب و عایدی اندکی که از ملک ارثی به او می رسید ، بسنده می کرد و دعوت هیچ یک از ثروتمندان و " خان " های خراسان را نمی پذیرفت و در اواخر عمر از بزرگان جز صیدعلی خان با کسی مراوده نداشت و در برابر صاحب منصبان ، سر تعظیم فرود نمی آورد و به مدح کسی نمی پرداخت. قصیده وی در ستایش مظفرالدین شاه نیز به سبب افتتاح مجلس شورای ملی بود . پیشنهاد ریاست انجمن ادبی خراسان را نیز با سخنانی گزنده و تند ، رد کرد. به گفته ی ادیب طوسی ، حتی پیشنهاد مُدرسی آستان قدس را که مستمری قابل توجهی داشت ، نپذیرفت . زندگی او در درس و بحث خلاصه می شد ، تنها یک بار در اواخر عمر به زادگاهش و کاشمر و مَحوَلات ( ازبخشهای تربت حیدریه) سفر کرد . تنها تفریح او گردش در باغهای مشهد بود که آن هم به بحثهای ادبی می گذشت و گاه در پایان هفته به منزل دوستانش از جمله ایرج میرزا و میرزا قهرمان می رفت.

وضع ظاهری ادیب برخلاف محیط طلبگی آن روز ، آمیزه ای ازسنتهای قدیم و جدید بود. با این حال نسبت به امور مذهبی تعصب داشت.

ادیب به هنگام تحصیل در نیشابور با دیوان قا آنی آشنا شد. از این رو در آغاز به سبک وی اشعاری می سرود و گاه شعرهای او را تضمین می کرد ، اما پس از ورود به مشهد و دیدار با صیدعلی خان درگزی و به اشارت وی ، به سبک خراسانی روی آورد و با آثارشاعرانی چون فردوسی ، فرخی سیستانی ، منوچهری ، عسجدی ، مسعود سعد سلمان آشنا شد و در نظر او ، دیگر اشعار قاآنی سست می نمود. پیوند و ارادت ادیب به صیدعلی خان تا قتل او در1336 ه. ق پایدار بود و این دو به استقبال یکدیگر ، شعرها می سرودند .

ادیب گرچه خود را شاعرتر از استاد می دانست ، اما در شعر شناسی به برتری او اذعان داشت. مرگ استاد چنان بر ادیب اندوهبار بود که محاسنش رو به سپیدی گذاشت.

ادیب در سرودن اشعار عرفانی از صفای اصفهانی ( متوفی 1309 ق) شاعر شوریده حال و منزوی نیز سخت متأثر بود. از کسانی که ادیب تا پایان عمر با آنان









سایر محصولات :
تحقیق عبدالجواد ادیب نیشابوری

تحقیق عبدالجواد ادیب نیشابوری ...

دانلود تولید آجر به روش نیمه اتوماتیک ..

دانلود تولید آجر به روش...

تحقیق در مورد کلاچ

تحقیق در مورد کلاچ...

فایل گزارش کارآموزی معماری اجرای ساختمان های اسکلت فلزی

فایل گزارش کارآموزی معماری اجرای...

تحقیق در مورد کف پای صاف Foot 14ص

تحقیق در مورد کف...

تحقیق عارف قزوینی 29 ص

تحقیق عارف قزوینی 29...

دانلود طرح کسب و کار گاوداری تولیدی ..

دانلود طرح کسب و کار گاوداری تولیدی...

فایل کارآموزی صنایع پتروشیمی ارزیابی نرخ خوردگی در کولینگ تاورها

فایل کارآموزی صنایع پتروشیمی ارزیابی...

تحقیق در مورد کـنترل علفهای هـرز

تحقیق در مورد...

تحقیق طرز نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد

تحقیق طرز نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد...

تحقیق در مورد کربوهیدرات

تحقیق در مورد کربوهیدرات...

فایل گـزارش کارآمـوزی، مکانیک خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو

فایل گـزارش کارآمـوزی، مکانیک خودرو، تعمیر و...

دانلود شرح فرآیند واحد LDPE مجتمع پتروشیمی بندر امام ..

دانلود شرح فرآیند واحد...

تحقیق در مورد کرم ابریشم

تحقیق در مورد کرم ابریشم...

تحقیق طرح یک پرسش پیرامون میزگرد تعامل دین و ادبیات داستانی 7 ص

تحقیق طرح یک پرسش...

فایل کاراموزی در مورد سیستمهای کلی مکانیک خودرو

فایل کاراموزی در مورد سیستمهای...

تحقیق در مورد کربن 33 ص

تحقیق در مورد...

دانلود پروژه مرکز کامپیوتر شهرداری مرودشت ..

دانلود پروژه مرکز...

تحقیق طرح درس روزانه فارسی

تحقیق طرح درس روزانه فارسی...

تحقیق در مورد کجا و چه وقت نمی‌آموزیم؟ 94 ص

تحقیق در مورد کجا و چه...

فایل پروژه کارشناسی مطالعه تاثیر ریز ساختار آلژینات بر روی خواص رئولوژیکی محلولهای آبی آن

فایل پروژه کارشناسی مطالعه تاثیر...

تحقیق طبیعت در ادبیات فارسی 63 ص

تحقیق طبیعت در...

دانلود کارخانه تجهیز نیروی زنگان ..

دانلود کارخانه تجهیز نیروی زنگان .....

تحقیق در مورد کانی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کتابفروشی

تحقیق در مورد کتابفروشی...

دانلود کارآموزی شیمی کاربردی کارخانه شیر پاستوریزه ..

دانلود کارآموزی شیمی کاربردی کارخانه شیر...

تحقیق ضرب المثل های فارسی 62ص

تحقیق ضرب المثل های فارسی 62ص...

تحقیق در مورد کاروانسرا

تحقیق در مورد کاروانسرا...

تحقیق در مورد کارخانه ذوب آهن در ایران 18 ص

تحقیق در مورد کارخانه...

تحقیق ضرب المثل های جهان

تحقیق ضرب المثل های جهان...

فایل کارآموزی شیمی کاربردی، کارخانه ماکارونی زرین گل

فایل کارآموزی شیمی کاربردی،...

دانلود کارآموزی شیمی کاربردی کارخانه شیر پگاه ..

دانلود کارآموزی شیمی کاربردی کارخانه شیر پگاه...

تحقیق در مورد کاربرد مینی تنیس در آموزش مبتدیان و ورزش مدارس

تحقیق در مورد...

تحقیق ضرب المثل درباره دوست

تحقیق ضرب المثل درباره دوست...

تحقیق در مورد کارآموزی مکانیک خودرو 40 ص

تحقیق در مورد کارآموزی مکانیک خودرو...

دانلود کارآموزی نفت دستگاه آیزوماکس پالایشگاه تبریز ..

دانلود کارآموزی نفت دستگاه آیزوماکس پالایشگاه...

تحقیق صفت ضمیر قید 10 ص

تحقیق صفت ضمیر...

تحقیق در مورد کارآموزی دستگاه تراش و دستگاه فرزو CNC 35ص

تحقیق در مورد کارآموزی ...

فایل کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس قم

فایل کارآموزی کارخانجات ایران مرینوس...

دانلود کارآموزی کشاورزی تجیزه تقریبی شیر و خوراک دام آزمایشگاه آنالیز مواد غذایی ..

دانلود کارآموزی کشاورزی تجیزه تقریبی شیر و...

تحقیق صفت دستور زبان 10 ص

تحقیق صفت دستور زبان 10 ص...

تحقیق در مورد کابل متقاطع

تحقیق در مورد کابل متقاطع...

فایل کارآموزی بیوشیمی، آزمایشگاه آنالیز مواد غذایی تجیزه تقریبی شیر و خوراک دام

فایل کارآموزی بیوشیمی،...

تحقیق در مورد یعقوب و چگونگی تشکیل دولت صفاری 78 ص

تحقیق در مورد یعقوب و...

دانلود کارآموزی دامپزشکی انگل شناسی و قارچ شناسی ..

دانلود کارآموزی دامپزشکی...

فایل مطالعه تاثیر ریز ساختار آلژینات بر روی خواص رئولوژیکی محلولهای آبی آن

فایل مطالعه تاثیر ریز...

تحقیق در مورد یادداشت‌برداری، خلاصه نویسی و چکیده نویسی 40 ص

تحقیق در مورد...

فایل کارآموزی اجرای فرآیندهای جوشکاری و اجرای خدمات بازرسی

فایل کارآموزی اجرای فرآیندهای جوشکاری و اجرای...

تحقیق در مورد ویکتور هوگو 26ص

تحقیق در مورد ویکتور هوگو...

دانلود کارآموزی علوم رنگ فرایند تولیدباپوشش بیتوسیل شرکت تولید پوشش لوله ماهشهر ..

دانلود کارآموزی علوم رنگ...

تاریخ چیست
صحت گفتار در روابط
نظریه های کارل مارکس
تحلیل محتوای کتاب های پایه ابتدایی
سلمان رشدی 16ص
سعدی شیرازی
سهراب سپهری نقاش و شاعر
سیمین بهبهانی
شرحی کوتاه بر حافظ
اقسام توحید
اخلاق ناپسند قوم لوط
اخلاق نسبی است یا مطلق؟
اخلاق و اداب دانشجویی
اخلاق و فقه

کلمات کلیدی :سطح عالی ادبیا عبدالجواد ادیب نیشابوری حقیق عبدالجواد ادیب صیدعلی خان سطح موسط پایان عمر مقاما حریری ملک الشعرا پروین گنابادی اواخر عمر ادیب طوسی عبدالجواد مقاما نیشابور صیدعلی پایان شاگردان ادبیا مدرسه پرداخ
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود فایل الگوی تدریس E5

الگوی تدریس E5

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات:2

بخشی از متن

این الگوی تدریس ازپویاترین و کارآمدترین، الگوهای تدریس است که در بسیاری از کلاس های دنیا با موفقیت در حال اجرا است.

مراحل اجرای الگوی تدریس حاضر در 5 مرحله برنامه ریزی واجرا می شود؛ مراحل مورد نظر عبارت اند از:

-1 درگیر گردن Engaging

-2 کاوش Exploration

-3 توصیف( (Explanation

-4 شرح و بسط گسترش( Elaboration)

-5ارزشیابی ( Elaboration)

دلیل نام گذاری الگوی تدریس ساخت گرایی به الگوی E5، آغازشدن هر مرحله با حرف E است.

برای درک بهتر این الگوی تدریس حاضر، درس حشرات ازکتاب علوم اول راهنمایی بر اساس این 5 مرحله آموزش داده می شود.









سایر محصولات :
دانلود فایل الگوی تدریس E5

دانلود فایل الگوی تدریس...

دانلود تحقیق در مورد گیاه زغال اخته 9 ص ..

دانلود تحقیق در مورد گیاه زغال...

فرسودگی و تخریب سازه های بتنی

فرسودگی و تخریب سازه های بتنی...

پاورپوینت در مورد معرفی سیستم های رمزبلوکی

پاورپوینت در مورد معرفی سیستم...

دانلود تحلیل محتوای گانینگ فوک، هدیه های آسمانی ششم ابتدایی

دانلود تحلیل محتوای گانینگ فوک، هدیه...

نمونه برگ داوری داوری دبیر تخصصی..

نمونه برگ داوری داوری دبیر تخصصی.....

پاورپوینت در مورد ممیزی بالینی

پاورپوینت در مورد ممیزی بالینی...

دانلود فایل الگوی تدریس علوم پنجم دبستان دستگاه عصبی بدن .

دانلود فایل الگوی تدریس علوم پنجم ...

دانلود تحقیق در مورد گیاهان چگونه به تغییر اقلیم واکنش نشان خواهند داد 15 ص ..

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحلیل محتوای علوم چهارم ابتدایی

دانلود تحلیل محتوای...

پاورپوینت در مورد مسایل جاری حسابداری

پاورپوینت در مورد مسایل...

نمون برگ داوری طرح درس..

نمون برگ داوری...

دانلود تحقیق در مورد گیاهان مورد استفاده در باغ 16 ص ..

دانلود تحقیق در مورد گیاهان...

پاورپوینت در مورد مدیریت استراتژیک

پاورپوینت در مورد...

دانلود فایل راه کارهای مناسب برای بیش فعالی دانش آموزان پایه اول .

دانلود فایل راه کارهای مناسب...

دانلود گزارش کارورزی2 دبیری ریاضی، طراحی فعالیت یادگیری

دانلود گزارش کارورزی2 دبیری ریاضی،...

دانلود تحقیق در مورد گوگرد Smffmr ..

دانلود تحقیق در مورد...

اقدام پژوهی رفتارهای اجتماعی دانش آموزان مدرسه راهنمایی..

اقدام پژوهی رفتارهای...

پاورپوینت در مورد مروری بر برخی از بخشنامه ها و آیین نامه ها دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

پاورپوینت در مورد مروری...

دانلود تحقیق در مورد گونه‌های جدید خانواده در غرب 4ص ..

دانلود تحقیق در مورد...

دانلود فایل بهبود فرآیند یاددهی یادگیری در کلاسهای چند پایه مدرسه .

دانلود فایل بهبود فرآیند یاددهی...

دانلود نمونه کنش پژوهی

دانلود نمونه کنش...

پاورپوینت در مورد عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوهاز سال 1392 الی 1394

پاورپوینت در مورد عملکرد...

دانلود تحقیق در مورد گندم 15 ص ..

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد محصول سالم نهایی سمینار ایمنی غذا

پاورپوینت در مورد محصول سالم...

دانلود تحقیق در مورد گلهای پیاز دار ..

دانلود تحقیق در مورد گلهای...

دانلود گزارش کارورزی، ساختارسازمانی، گزارش عاطفی، مساله یابی، موقعیت آموزشی

دانلود گزارش کارورزی، ساختارسازمانی،...

پاورپوینت در مورد کارگاه جایگاه و نقش جامعه دانشگاهی در شرکت ها و موسسات دانش بنیان

پاورپوینت در مورد کارگاه...

دانلود تحقیق در مورد گلکاری 5ص ..

دانلود تحقیق در...

دانلود فایل حل مشکل کم رویی دانش آموز پایه پنجم .

دانلود فایل حل مشکل کم رویی...

پاورپوینت در مورد مبانی فکری فلسفی نظریه های روابط بین الملل

پاورپوینت در مورد مبانی فکری ...

دانلود تحقیق در مورد گل داوودی 10 ص ..

دانلود تحقیق در مورد گل...

دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش دبستان و دبستان

دانلود کارورزی 4 علوم تربیتی، پیش...

پاورپوینت در مورد کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی

پاورپوینت در مورد کاشت گلخانه‌ای...

دانلود فایل کاهش تعطیلات نوروزی و تعطیلات زود هنگام و خود سرانه مدارس .

دانلود فایل کاهش تعطیلات نوروزی...

دانلود تحقیق در مورد گشت وگذاری در عالم برزخ ..

دانلود تحقیق در مورد گشت وگذاری...

پاورپوینت در مورد قدرت اطلاعات و تأثیر اطلاعات بر نظریۀ توسعه

پاورپوینت در مورد قدرت...

دانلود کارورزی 3 گزارش کنش پژوهی، علوم تربیتی

دانلود کارورزی 3 گزارش کنش...

دانلود تحقیق در مورد گزارش کار عملی درس دامپروری 15 ص ..

دانلود تحقیق در مورد...

پاورپوینت در مورد طرح استقرارنظام مدیریت بهره وری

پاورپوینت در مورد طرح استقرارنظام...

دانلود فایل اقدام پژوهی عملیاتی کردن فعالیت یادگیری فعال دانش آموزان .

دانلود فایل اقدام پژوهی عملیاتی کردن...

دانلود تحقیق در مورد گرمای انحلالی ..

دانلود تحقیق در مورد گرمای...

پاورپوینت در مورد فلسفه مشارکت

پاورپوینت در مورد فلسفه مشارکت...

دانلود تحقیق در مورد گرافیک ..

دانلود تحقیق در مورد گرافیک .....

دانلود فایل ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری بیشتر .

دانلود فایل ترویج فرهنگ کتابخوانی...

پاورپوینت در مورد سیستم موقعیت یاب جهانی

پاورپوینت در مورد سیستم...

دانلود کارورزی 3 و 4 پایه پنجم

دانلود کارورزی 3 و...

دانلود تحقیق در مورد گاو ..

دانلود تحقیق در مورد ...

پاورپوینت در مورد روش شناسی برداشت از آیات و روایات طبیدر حوزه علوم پزشکی

پاورپوینت در مورد روش شناسی...

دانلود تحقیق در مورد کوکسی دیا ..

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود فایل خلاصه کتاب مبانی تکنولوژی آموزشی، هاشم فردانش .
اقدام پژوهی در مورد کم رویی و عدم اعتماد به نفس دانش آموز
دانلود فایل گزارش تخصصی دوم ابتدایی تقویت انشاء .
دانلود فایل گزارش تخصصی اول ابتدایی در مورد نظم و انضباط .
اقدام پژوهی برطرف کردن لکنت زبان دانش آموز
اقدام پژوهی تقویت رعایت بهداشت مدرسه
اقدام پژوهی حل مشکل کم رویی و خجالتی بودن دانش آموز
اقدام پژوهی بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی
اقدام پژوهی در مورد کم رویی و عدم اعتماد به نفس دانش آموز
پاورپوینت کاربرد رنگ ها درایمنی 1
پاورپوینت کاربرد شرح حال و معاینه بالینی برای تشخیص کمردرد
پاورپوینت در مورد کارآفرینی و روانشناسی
پاورپوینت در مورد کارآفرینی و انواع آن
پاورپوینت کاربرد شبکه های عصبی در پردازش سریهای زمانی
پاورپوینت کنفرانس بین‌المللی گفتگوی ادیان و فرهنگ‌های آسیایی
پاورپوینت کنترل آماری فرآیند(spc)
پاورپوینت کمپوست آسان
پاورپوینت کلیله و دمنه 1 رشته زبان و ادبیات فارسی
پاورپوینت ایمنی کار با مواد شیمیایی

کلمات کلیدی :الگوی تریس حاضر فایل الگوی تریس انلو فایل الگوی الگوی تریس تریس حاضر فایل الگوی انلو فایل الگوی مرحله
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد لاستیک البرز

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 6 صفحه


قسمتی از متن .doc :

« لاستیک البرز »

فرارو- چهار دانگه – کیلومتر 10 جاده ساوه – سه راهی بوتان، تابلو کارخانه لاستیک سازی البرز با تمام بزرگی اش اولین چیزی نیست که نظرت را جلب می کند؛ اولین چیزی که از حفره چشم ها تا عمق مغز و قلبت رسوخ می کند چهره های غمزده کارگرانی است که خاموش و پاکشان از در بزرگ کارخانه وارد می شوند انگار در حال دیدن صحنهء تراژیک یکی از فیلم های دوران سینمای صامت و سیاه و سفید هستی یا آن همه مرد بخشی از کابوسی هستند که دلت می خواهد هرچه زودتر با تابش اولین اشعه های خورشید برای همیشه فراموشش کنی. اما ساعت 7 صبح است چند ساعتی از بالا آمدن خورشید می گذرد و تو چه بخواهی چه نخواهی، فراموش کنی یا نکنی این صحنه سر سه راهی بوتان هر روز تکرارشو د.لاستیک البرز اولین تولید کننده لاستیک در ایران است نه تنها در زمینه تولید انواع تایر از جمله تایر لیفتراک و تولید تایرهای کشاورزی، بلکه در تولید قالب تایر، ساخت ماشینهای تایرسازی و نیز انتقال فناوری ساخت تایرهای سواری ،کشاورزی و آموزش به دیگر کارخانههای تایرسازی ایرانی پیشتاز بوده است. این کارخانه در سال 1341 و با ظرفیت 8000 تن در سال برای تولید انواع تایرهای سواری، وانتی، باری و صنعتی با نام "بی.اف.گودریچ ایران" و با مشارکت آمریکاییها در تهران آغاز به کار نمود. در سال 54 پس از فروش سهام شرکت، به کیان تایر تغییر نام یافت. در سال 1358 شرکت کیان تایر تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت. در سال 1373، حدود 8/62 درصد از سهام شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و در سال 1379 این میزان سهام به شرکت سرمایهگذاری تامین اجتماعی منتقل شد و متعاقب آن نام شرکت به شرکت تولیدی لاستیک البرز تغییر یافت. ظرفیت تولید تایر در جهان حدود 5/1 میلیارد حلقه و تقاضای جهانی برای این کالا نیز حدود 2/1 میلیارد حلقه با ارزش معاملاتی 70 تا 80 میلیارد دلار در سال است. هم اکنون بیش از 80 درصد سهم تجارت جهانی تایر در اختیار 10 شرکت بزرگ تولید کننده است که اغلب در زمینه تولید تایرهای رادیال فعالیت دارند، براساس آمارهای اعلام شده، در منطقه خاورمیانه نیز حدود 22 کارخانه تایرسازی وجود دارد که از این تعداد، 9 کارخانه با ظرفیت اشتغال حدود 14 هزار نفر در ایران واقع شده است. به گفته وزیر صنایع و معادن «این صنعت زمینه اشتغال زایی 70 هزار نفر را نیز به صورت غیرمستقیم در پی داشته است». حال سوال مهم این است چرا صنعتی که می تواند درآمد زا باشد و اشتغال تعداد زیادی را در ایران تامین کند، باید به این سرنوشت دچار شود؟ و اما آن چه بر سر شرکت لاستیک البرز و کارگران آن آمده است: سه یا چهار سال پیش نیز این شرکت لاستیک سازی البرز به فردی به نام داور شرفی واگذار شد این در حالی است که در سال 76 کیان تایردر میان فهرست 100 شرکت رتبه اول ایران با 178 میلیارد ریال فروش در مرتبه 68 قرار داشت. اما در سال 83 این شرکت در بازار بورس در لیست سیاه شرکت ها قرار گرفت از جمله لاستیک البرز و دنا. دلیل این امر این گونه عنوان شده که در دوسال گذشته در شرایط ضرردهی باقی ماندهاند در حالی که سهامشان در یک سال گذشته 25% افزایش قیمت داشته است. این گزارش رشد قیمت سهام این گروه را غیرمنطقی اعلام کرده است. در اسفند 85 نیز همچنان سهام لاستیک البرز (10%) و دنا(15%) به عنوان سهام شناور برای فروش در بازار بورس اعلام شد. و در خرداد 87 لاستیک البرز در لیست شرکتهایی آمده است که به دلیل ضرردهی تا پایان شهریور ماه احتمال حذف از بازار بورس را دارند. در تمام این سالهای دست به دست شدن و ریخت و پاش و... کارگران در سخت ترین شرایط کار کردهاند. بیشتر دستگاههای آن متعلق به همان دوران اولیه راهاندازی شرکت میباشد. در سالنهای این شرکت بوی پختگی لاستیک و گرمای زیاد غیرقابل تحمل بود و تنفس در آن بسیارمشکل. تهویه و نور مناسبی نیز وجود نداشت که حاکی ازعدم رعایت استانداردهای بهداشتی بود. شدت کار و سنگینی کار به حدی بالا بود که کارگران برای جلوگیری از آسیبهای احتمالی کمر و ستون فقرات خود از کمربند وزنه برداری استفاده میکردند. قدمت دستگاه های لاستیک زنی احتمال حوادث را به شدت بالا می برد. حدود 1200 کارگر در سه شیفت مختلف و متوالی دراین شرکت مشغول بهکارند. بسیاری از کارگران قدیمی و با سابقه 25 سال مشمول تعدیل نیرو شدهاند. از آن پس بیشتر کارگران قراردادی و جوان بدون امنیت شغلی و به شکل روزمزدی و قراردادی سه ماه کار میکردند. از بهمن سال 86 اعتراضات و اعتصاب کارگران این واحد آغاز شد. این کارگران در هفته اول بهمن دست از کار کشیده و در محل کارخانه متحصن شدند. کارگران دلیل این اعتصاب شبانه روزی را پرداخت نشدن ۴ماه حقوق و مزایا و نامشخص بودن آینده شغلی خود اعلام کرده بودند. تعداد ۲۰ نفر از کارگران با پوششی شبیه به کفن در بالای اتاقک نگهبانی کارخانه مستقر شده بودند و در دست خود پلاکاردهایی داشتند که بر روی آنها شعارهایی با مضامین صنفی به چشم می خورد. از جمله این شعارها «حکومت عدل علی/این همه بی عدالتی» و «مسئول بی لیاقت این آخرین پیام است». درحالی که عوامل انتظامی و امنیتی بیرون و در اطراف کارخانه مستقر بودند، اعتصابکنندگان در داخل کارخانه با روشن کردن آتش، شعارهای اعتراضی سر میدادند که مضامین آن را اعتراض کارگران نسبت به کم توجهی و بی لیاقتی مسوولان مربوطه تشکیل میدهد. دبیر خانه کارگر اسلام شهر، مشکل کارخانه کیانتایر را خصوصیسازی آن ذکر می کند و می گوید: «متاسفانه در واگذاری واحدها به بخش خصوصی، شرایط به گونهای شده است که مالکان جدید بیشتر به فکر سود، صلاح و منفعت شخصی خود هستند و از آنجا که میتوانند واحد را به سرمایه تبدیل کنند، بنابراین سعی دارند با پرداخت نکردن حقوق و انعقاد قرارداد موقت با کارگران، فشار بر آنها را افزایش دهند و بعد به نوعی، واحد را به سرمایه تبدیل کنند.» وی افزود: اگر در آینده، این شرکت اعلام ورشکستگی کند، مالکان آن میتوانند سرمایه هنگفتی به دست آورند و انگار هدف نهایی نیز همین است که با این کار، تعداد زیادی از کارگران هم بیکار شوند ...در این شرایط دیگر توجهی به این موضوع نمی شود که کارگران کار خود را از دست می دهند و نمیتوانند پاسخگوی نیازهای خانواده شان باشند. به همین دلیل، کارگران می دانند که اگر مقاومت نکنند و کارخانه را حفظ نکنند، به سیل بیکاران خواهند پیوست. در بهمن ماه سال گذشته بنا به توافق انجام شده بین کارگران و کارفرما، کارگران اعتصابی به سر کار خود برگشته و تولید را از سر گرفتند. اما کارفرما به هیچکدام از وعده های خود عمل نکرده است اعتراض بعدی کارگران کیان تایر با مقابله پلیس ضد شورش روبرو شد. ۲۴ فروردین امسال کارگران لاستیک البرز، پس از اعتصابهای زیاد در زمستان سال گذشته به علت به تعویق افتادن ۶ ماه حقوق و عیدی با آتش زدن ضایعات و با دادن شعار اعتراض خود را به این همه بیعدالتی نشان دادند. جاده اسلامشهر-تهران به مدت ۸ ساعت کاملا بسته شد...در این زمان نمایندگان کارگران کارخانه لاستیک البرز با بخشداری شهرستان اسلامشهر مذاکره کردند که نتیجه‌ای در برنداشت. در این جلسه کارگران عنوان کردند که سهامداران شرکت 160 تن از 200 تن کائوچویی را که به عنوان مواد اولیه برای تولیدات کارخانه از بندرعباس راهی تهران بوده است، به مبلغ 560 میلیون تومان و به بهانه‌ پرداخت حقوق ماه‌های اردیبهشت و خرداد در بازار آزاد فروخته و این در حالی است که کارگران این کارخانه همیشه از کمبود مواد اولیه ناراضی بوده‌اند. اما هیچ مبلغی به کارگران پرداخت نشده است. یکی از کارگران اعتصابی لاستیک البرز، در این زمینه با انتقاد از سکوت مسئولان در قبال خواسته های کارگران این کارخانه گفت: معلوم نیست که چرا آقایان سکوت کرده اند و ‏فکری به مشکل این کارخانه با قدمت ۵۸ سال و درد ما کارگران نمی کنند. آیا آنها حاضرند که به جای ما برای ‏چند سال، حقوق های خود را با تاخیرهای چند ماهه بگیرند و حتی از پرداخت اجاره خانه و تهیه جهیزیه دختران ‏دم بخت خود ناتوان باشند و آن وقت، شرمنده خانواده شان شوند؟...این مشکل باعث شد که یکی از همکاران ما که فقط محتاج ۳۰۰ هزار تومان بود، به خاطر ‏برآورده نشدن درخواستش توسط کارفرما در دفتر کار او سکته کرد و جان سپرد.”‏ کیان تایر یا لاستیک سازی البرز یکی از 9 شرکت لاستیک سازی در ایران است که در یک سال گذشته اعتصابات کارگری زیادی را داشته است. کارفرما در ابتدای سال اقدام به فروش مقدار قابل توجهی از ‏مواد اولیه ی لازم برای تولید لاستیک از کارخانه کرد و اکنون که انبارها از کالاهای تولید شده خالی شده و امکان تولید برای کارگران وجود ندارد. کارفرما برای زمین کارخانه مجوز ساخت شهرک مسکونی دریافت کرده وخواهان اخراج کارگران وتعطیلی کارخانه است و از هرگونه مذاکره ای با کارگران خوداری می کند. آنان هر روز در محل کار خود حاضر شده و با تجمع در محوطه کارخانه خواهان احقاق حقوق خود و بازگشای کارخانه هستند.‏ کار مدتهاست که از کار گذشته داستان از حقوق عقب افتاده و اجاره خانه عقب مانده و زن و بچهء گرسنه گذشته کارگران لاستیک البرز از اردیبهشت ماه حقوق نگرفته اند اعتراض کرده اند به وزارت کار و استاندار و رئیس جمهور نامه نوشته اند جلوی وزارت کار تحصن کرده اند هرچه ضایعات و روغن سوخته بوده در کارخانه به آتش کشیده اند حتی یک بار جاده ساوه را بسته اند. اما در عوض صاحبان کارخانه و سهامداران هیچ کاری نکرده اند فقط هر روز وعده و وعید داده اند و یک بار هم کار به درگیری ودستگیری برخی از کارگران معترض کشیده شده است. واین همان داستان تکراری خصوصی شدن واختصاصی شدن است که در چندین ساله اخیر ادامه دارد وهیچ کس هم پاسخ گو نیست. 1200نفر کارگر لاستیک البرز بی کار می شوند و در خیابانهای کشور ما ماشین ها با لاستیک های وارداتی چینی با کیفیت پایین تر از لاستیک تولید داخل و بدون استاندارد حرکت می کنند.

بدبینی یا خوش‌بینی بدیهی به نظر می‌رسد که بهتر است خوش‌بین بود تا بدبین. اما مسئله اینجاست که مشکل می‌توان تشخیص داد چه زمان بدبین هستیم. افرادی که در کشاکش تجارت هستند خود را "واقع‌گرا" توصیف می‌کنند و می‌گویند واقعیات و حقیقت امور را می‌بینند.اما حقیقت این است که آنها تنها بخشی از واقعیات را می‌بینند و اکثر اوقات شرایط را از آنچه که هست بدتر جلوه می‌دهند.خوش‌بینی تنها یک طرز تفکر یا رویکرد نیست بلکه یک تعهد است که فرد را ملزم می‌دارد نقطه قوت و روشن شرایط را ببیند و آنها را بارور سازد. این یک اصل معنوی و علمی است که وقتی انسان قوای خود را بر نقاط سازنده و مثبت متمرکز کند و با شور









سایر محصولات :
تحقیق در مورد لاستیک البرز

تحقیق در مورد لاستیک البرز...

تحقیق در مورد پرورش کاهو در باغچه خانه 14 ص

تحقیق در مورد پرورش...

تحقیق در مورد کلم بروکسل 14 ص

تحقیق در مورد کلم...

تحقیق در مورد پرورش مهارتهای سرپرستی

تحقیق در مورد پرورش...

تحقیق در مورد کمیته فنی حسابداری

تحقیق در مورد کمیته...

تحقیق در مورد ویژگی های ویندوز ویستا رشته کامپیوتر

تحقیق در مورد ویژگی های ویندوز ویستا...

تحقیق در مورد کشش و فشار 20 ص

تحقیق در مورد...

روش تدریس حرف ع

روش تدریس حرف ع...

تحقیق در مورد ولایت

تحقیق در مورد ولایت...

روش تدریس حرف ع

روش تدریس حرف ع...

روش تدریس حرف ع

روش تدریس حرف ع...

روش تدریس حرف ع

روش تدریس حرف ع...

تحقیق در مورد کاربرد کامپوزیت در ساختمان

تحقیق در مورد کاربرد کامپوزیت در...

تحقیق در مورد وظیفه کنترل 29 ص

تحقیق در مورد وظیفه کنترل 29...

تحقیق در مورد کاربرد ریاضی در مهندسی برق 14 ص

تحقیق در مورد کاربرد ریاضی...

تحقیق در مورد وظائف مسلمانان در برابر پیامبر ص 60 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد کاربرد ALU سخت افزار

تحقیق در مورد کاربرد ALU...

تحقیق در مورد وصایت نامه

تحقیق در مورد وصایت نامه...

تحقیق در مورد قاچاق اسلحه

تحقیق در مورد قاچاق اسلحه...

تحقیق در مورد وصال 22 ص

تحقیق در مورد وصال 22 ص...

تحقیق در مورد قوانین دیوان محاسبات

تحقیق در مورد قوانین...

تحقیق در مورد ورزش در آب 25 ص

تحقیق در مورد ورزش در آب 25...

تحقیق در مورد قلب و فواید و مضرات ورزش

تحقیق در مورد قلب و فواید و...

تحقیق در مورد وب سایت چیست

تحقیق در مورد وب سایت چیست...

تحقیق در مورد هنر های تجسمی

تحقیق در مورد هنر های تجسمی...

تحقیق در مورد قانون تجارت 76 ص

تحقیق در مورد قانون تجارت...

پیک نوروز اول ابتدایی

پیک نوروز اول ابتدایی...

پیک نوروز اول ابتدایی

پیک نوروز اول...

پیک نوروز اول ابتدایی

پیک نوروز اول ابتدایی...

پیک نوروز اول ابتدایی

پیک نوروز اول ابتدایی...

تحقیق در مورد هنر کاشی کاری 12ص

تحقیق در مورد...

پیک نوروز اول ابتدایی

پیک نوروز اول...

تحقیق در مورد فیلم

تحقیق در مورد فیلم...

دانلود تحقیق در مورد اشتباه فاحش مدیران ارشد 5 ص

دانلود تحقیق در مورد ...

دانلود تحقیق در مورد اصطلاحات مربوط به اجزای موتور خودرو 6ص

دانلود تحقیق در مورد اصطلاحات مربوط...

دانلود تحقیق در مورد اسلام و سینما

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد هندبال 22 ص

تحقیق در مورد هندبال 22...

تحقیق در مورد فیزیککشش و فشار

تحقیق در مورد فیزیککشش و...

دانلود تحقیق در مورد اسکندر مقدونی

دانلود تحقیق در مورد اسکندر مقدونی...

تحقیق در مورد هجرت پیامبر اعظم

تحقیق در مورد هجرت...

دانلود تحقیق در مورد استفاده از پروبیوتیک ها درتغذیه طیور

دانلود تحقیق در مورد استفاده از...

تحقیق در مورد فیزیک

تحقیق در مورد فیزیک...

دانلود تحقیق در مورد استفاده از کنجاله کلزا در جیره مرغان تخمگذار

دانلود تحقیق در مورد استفاده از...

تحقیق در مورد هادیان الهی رشته معارف اسلامی

تحقیق در مورد هادیان الهی...

دانلود تحقیق در مورد استراتژی رشد

دانلود تحقیق در مورد استراتژی...

دانلود تحقیق در مورد استراتژی تولید

دانلود تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد فیبرنوری در شبکه ها 19 ص

تحقیق در مورد فیبرنوری در شبکه ها...

تحقیق در مورد نگاهی به پیشینه عزاداری در اسلام

تحقیق در مورد نگاهی...

دانلود تحقیق در مورد ازذواج حضرت علی با حضرت فاطمه

دانلود تحقیق در...

دانلود تحقیق در مورد استاندارد سازی در طراحی مهندسی

دانلود تحقیق در مورد ...

پاورپوینت در مورد آشنایی با ساختار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حسابرسی کیفیت و اجتماعی ، محیط زیست
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد مرغداری
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد مفهوم سواد اطلاعاتی و باسواد اطلاعاتی در یک نگاه
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد خط
تحقیق در مورد خاک 14 ص
پاورپوینت در مورد دین یا ادیان الهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد حضرت سلیمان علیه السلام
تحقیق در مورد روایت کربلا 28 ص
تحقیق در مورد رنگ مو 20 ص
تحقیق در مورد رنگ کو شیمیایی و گیاهی
تحقیق در مورد رله
تحقیق در مورد رقم جدید برنج شفق
تحقیق در مورد رایوایزوتوپ
تحقیق در مورد راه کار هزینه کاربر

کلمات کلیدی :کارگران لاسیک البرز سرمایه بدیل کنند لاسیک سازی البرز مورد لاسیک البرز لاسیک البرز این شرک سال گذشه شرک لاسیک کرده اند این کارخانه بازار بورس کارگران لاسیک کارخانه البرز میzwnj شرایط اعلام کارخانه laquo
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود کاستوم ریکاوری G950F و G950FD

دانلود کاستوم ریکاوری G950F و G950FD

کاستوم ریکاوری TWRP برای G950F و G950FD جهت روت کردن و فشل فایل های زیپ . انلوک پترن و اثر انگشت و پین بدون مشکل و تست شده توسط همکاران ما در این فروشگاه کلیه فایل ها تست شده با لینک مستقیم و زیر قیمت میباشد









سایر محصولات :
دانلود کاستوم ریکاوری G950F و G950FD

دانلود کاستوم ریکاوری...

جزوه اموزش کامل تعمیرات نرم افزاری موبایل

جزوه اموزش کامل تعمیرات نرم...

کتاب اموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

کتاب اموزش صفر تا صد برنامه نویسی...

افزایش امنیت تلگرام و جلوگیری از هک

افزایش امنیت تلگرام و جلوگیری...

فایل ریکاوری twrp مخصوص گوشی j5 مدل های j500h و j500m همراه با فایل روت در اندروید ۶

فایل ریکاوری twrp مخصوص...

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک ملیword 33 صفحه

دانلود مقاله بررسی عوامل...

کدهای تقلب جدید بازی gta iv مخصوص pc

کدهای تقلب جدید بازی...

دانلود مقاله پیرامون جهاد اقتصادیword 70 صفحه

دانلود مقاله پیرامون جهاد...

کدهای تقلب جدید بازی gta iv مخصوص ps4 و xbox

کدهای تقلب جدید بازی gta iv...

فایل ریکاوری j500f TWRP _همراه با فایل روت اندروید 6

فایل ریکاوری j500f ...

مقاله رشته اقتصاد با عنوان بررسی عوامل مؤثر بر قیمت مسکن در شهر تهران به روش هداینگ با رویکرد اقتصاد سنجی فضایی و روش OLS

مقاله رشته...

دانلود CFROOT برای G900T

دانلود CFROOT برای...

کار تحقیقی رشته حقوق با عنوان تعهدات اصلی وکیل در برابر موکل در حقوق ایران ، مصر و انگلیس

کار تحقیقی رشته...

فایل کامبینیشن G950Fو G950FD

فایل کامبینیشن G950Fو G950FD...

فروشگاه خرید ماشین_php_java script_css

فروشگاه خرید ماشین_php_java script_css...

پروژه رشته مدیریت با عنوان تاثیر مالیات بر ایجاد ظرفیت های اقتصادی جدید و محرومیت زدایی استان کهگیلویه و بویر احمد

پروژه رشته مدیریت با...

دانلود مقاله پیرامون هزینه سرمایهword 14 صفحه

دانلود مقاله پیرامون...

کد های jquery minimum شده

کد های jquery minimum شده...

دانلود مقاله و پاورپوینت آشنایی با مالیات بر ارزش افزوده_word وپاورپوینت

دانلود مقاله و پاورپوینت آشنایی...

دانلود مقاله آشنایی با مفاهیم مالیات بر ارزش افزودهword 25 صفحه

دانلود مقاله آشنایی با مفاهیم مالیات بر...

پژوهش رشته برق با عنوان بهینه سازی انرژی براساس ردیابی حداکثر نقطه توان ماکزیمم MPPT و بهبود عملکرد باتری برای سیستم های سایه دا

پژوهش رشته برق با عنوان بهینه...

Narrating Postmodern Time and Space by Joseph Francese

Narrating Postmodern Time and Space by Joseph...

Modern Literary Criticism And Theory A History by M.A.R. Habib

Modern Literary Criticism And Theory...

Love’s Knowledge by Martha C. Nussbaum

Love’s Knowledge by Martha C. Nussbaum...

Hiding from Humanity Disgust Shame and the Law by Martha C. Nussbaum

Hiding from Humanity Disgust Shame...

فایل فلش فارسی smart tesla x9320

فایل فلش فارسی smart tesla x9320...

Handbook of Narrative Analysis by Luc Herman Bart Vervaeck

Handbook of Narrative Analysis by Luc...

Fifty Key Literary Theorists by Richard J. Lane

Fifty Key Literary Theorists by Richard...

Encyclopedia of Postmodernism by Victor E. Taylor and Charles E. Winquist

Encyclopedia of Postmodernism ...

Deconstruction and Critical Theory by Peter V. Zima

Deconstruction and Critical Theory by...

Coming to Terms The Rhetoric of Narrative in Fiction and Film by Seymour Chatman

Coming to Terms...

Cognitive Poetics in Practice by Joanna Gavins Gerard Steen

Cognitive Poetics in Practice...

Cognitive Poetics An Introduction by Peter Stockwell

Cognitive Poetics An...

Anti_Oedipus Capitalism and Schizophrenia by Gilles Deleuze and Felix Guattari

Anti_Oedipus Capitalism and...

A Thousand Plateaus Capitalism and Schizophrenia by Gilles Deleuze and Félix Guattari

A Thousand Plateaus...

A Poetics of Postmodernism History Theory Fiction by Linda Hutcheon

A Poetics of Postmodernism History Theory Fiction...

A Cyborg Manifesto by Donna Haraway

A Cyborg Manifesto by Donna Haraway...

دانلود مقاله بررسی اقتصادی بازار نخ و پیله ابریشم ایرانword 17 صفحه

دانلود مقاله بررسی اقتصادی بازار نخ و...

دانلود مقاله نقش مؤسسات حسابرسی در مواجه با عواقب ناشی از بحران مالیword 15 صفحه

دانلود مقاله نقش مؤسسات...

عنوان مقاله آیا استانداردهای حسابداری مسئول بحران مالی جهانی هستند؟

عنوان مقاله ...

فایل cert_efsسامسونگ _J110H_358817071906213_.cert

فایل cert_efsسامسونگ _J110H_358817071906213_.cert...

دانلود مقاله ارزیابی از حسابداری مدیریت با توجه به تغییرات اقتصادیword 15 صفحه شیک و حاشیه دار

دانلود مقاله ارزیابی از...

آموزش تصویری نصب واتس آپ روی کامپیوتر Whatsapp On Pcکه با این دوتا واتساپ همزمان با یه شماره میشه استفاده کرد

آموزش تصویری نصب واتس آپ روی...

ورق کامپوزیت نما

ورق کامپوزیت نما...

پروژه اتوکد طراحی آپارتمان 3 طبقه روی پیلوت

پروژه اتوکد طراحی آپارتمان...

تاریخچه سازه های فولادی

تاریخچه سازه های...

شناخت مشکلات رفتاری نوجوانان و جوانان

شناخت مشکلات رفتاری نوجوانان و جوانان...

مراحل رشد و تربیت کودک

مراحل رشد و...

بررسی ارتباط بین نیمرخ روانی و عود بیماری اعتیاد در مراجعه کنندگان به کلینیک فوق تخصصی ترک اعتیاد آتیه نو کرج 16 تا 45 سال مذکّر

بررسی ارتباط بین نیمرخ روانی...

تاثیر عوامل خانوادگی در بزهکاری نوجوانان

تاثیر عوامل خانوادگی در بزهکاری نوجوانان...

کامبینیشن J710GN
فایل سرت و NV DATA و EFS برای g610F j7 prime برای حل مشکل عدم سرویس
فایل فلش هوآوی Huawei CUN-U29 با پردازنده MT6582 بیلد B127
دانلود فایل NVRAM هواوی G610-U20 – حل مشکل شبکه و سریال
فایل فلش نوکیا فارسی RM-1190 V30.00.11
فایل سرت و EFS و QCN برای J510F تک سیم و دوسیم
حذف FRP تمام مدل های S8 سامسونگ!
مشکل صفحه آبی شدن LG G3
فایل فلش گوشی چینی Sony XA Plus پردازنده MT6580
فایل سرت A300H تک سیم و دوسیم
فایل سرت و EFS و QCN برای J510F تک سیم و دوسیم
حل مشکل رایت سرت و مشکل بیس باند G570F/FD
حذف FRP تمام مدل های S8 سامسونگ!
فایل سرت G610F Galaxy j7 prime
فایل فلش گوشی چینی Sony XA Plus پردازنده MT6580

کلمات کلیدی :کاستوم ریکاوری g950f انلو کاستوم ریکاوری کاستوم ریکاوری ریکاوری g950f انلو کاستوم g950fd g950f ریکاوری کاستوم
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

مجموعه سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان های کل کشور

مجموعه سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان های کل کشور

مجموعه ای کامل و بسیار مفید از سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان های کل کشور









سایر محصولات :
مجموعه سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان های کل کشور

مجموعه سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان...

پاورپوینت در مورد علف های هـرز

پاورپوینت در مورد...

دانلود پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی

دانلود پاورپوینت روش تدریس ریاضی سوم...

دانلود پاورپوینت علوم سنگ ها

دانلود پاورپوینت علوم سنگ...

پاورپوینت در مورد صادرات در صنعت زعفران

پاورپوینت در مورد صادرات در صنعت...

دانلود درمورد دیود زنر 1

دانلود درمورد دیود زنر 1...

پاورپوینت روش های آبیاری

پاورپوینت روش های آبیاری...

دانلود پاورپوینت درس 9 جغرافی ارمنستان

دانلود پاورپوینت درس...

دانلود بررسی و تحلیل محتوای فارسی بخوانیم پایه های دوم تا ششم ابتدایی

دانلود بررسی و تحلیل محتوای...

پاورپوینت ارائه در مورد زعفران

پاورپوینت ارائه در مورد...

دانلود پاورپوینت درس 9 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی راه ها و حمل و نقل 2

دانلود پاورپوینت درس 9 مطالعات...

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم، جمعیت ایران

دانلود پاورپوینت مطالعات اجتماعی پنجم، جمعیت...

پاورپوینت ارزشیابی توصیفی بازخورد

پاورپوینت ارزشیابی توصیفی...

دانلود پاورپوینت نمو نه هایی از الگوهای فعال تدریس

دانلود پاورپوینت نمو نه هایی از...

دانلود پاورپوینت در مورد مدیریت در کلاس

دانلود پاورپوینت در مورد مدیریت در...

دیود های سیلیکن

دیود های سیلیکن...

پاورپوینت رابطه طولی اعداد و الگوها از پایه اول تا پنجم

پاورپوینت رابطه طولی...

دانلود پاورپوینت مخلوط ها کلاس چهارم

دانلود پاورپوینت مخلوط ها کلاس چهارم...

دانلود پاورپوینت فارسی اوّل دبستان نشانه ی آ ا

دانلود پاورپوینت فارسی اوّل دبستان نشانه ی...

دانلود پاورپوینت در مورد بیش فعالی و نقص توجهADHD

دانلود پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت درس 15 مطالعات هفتم

پاورپوینت درس 15 مطالعات هفتم...

دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی سوم دبستان

دانلود پاورپوینت آموزش...

دانلود پاورپوینت در مورد بازی درمانی

دانلود پاورپوینت در مورد بازی...

پاورپوینت اجتماعی ششم، اماکن تاریخی شهرهمدان

پاورپوینت اجتماعی ششم، اماکن تاریخی شهرهمدان...

دانلود درموردانواع دیود های قدرت

دانلود درموردانواع دیود های قدرت...

دانلود پاورپوینت بررسی فارسی دوم ابتدایی

دانلود پاورپوینت بررسی فارسی دوم ابتدایی...

دانلود پاورپوینت زندگی در یک استخر، چرخه زندگی قورباغه

دانلود پاورپوینت زندگی در...

دانلود در مورد خازن ها

دانلود در مورد خازن ها...

دانلود پاورپوینت تاریخ تحلیلی صدر اسلام

دانلود پاورپوینت تاریخ تحلیلی صدر اسلام...

بررسی عوامل مؤثر در کاربرد گرافیک خبری در رسانه‌های برخط ایرانword 28 صفحه

بررسی عوامل مؤثر در کاربرد گرافیک...

بررسی عوامل مؤثر در کاربرد گرافیک خبری در رسانه‌های برخط ایرانword 28 صفحه

بررسی عوامل مؤثر در کاربرد گرافیک خبری...

بررسی عوامل مؤثر در کاربرد گرافیک خبری در رسانه‌های برخط ایرانword 28 صفحه

بررسی عوامل مؤثر...

دانلود پاورپوینت پایه پنجم خلافت حضرت علی ع

دانلود پاورپوینت پایه پنجم خلافت...

پاورپوینت آموزش کتاب جدید ریاضی ششم فصل ششم، تناسب و درصد

پاورپوینت آموزش کتاب...

پاورپوینت روشهای موثر در آموزش مطالعات اجتماعی

پاورپوینت روشهای موثر در آموزش مطالعات اجتماعی...

دانلود پاورپوینت اجرای نمونه تدریس به روش جستجوی موقیعت، جغرافیا، استان های ایران

دانلود پاورپوینت اجرای نمونه...

پاورپوینت کارگاه آموزشی، ارزشیابی کیفی توصیفی با برنامه جدید

پاورپوینت کارگاه آموزشی،...

کتابچه اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی MSDS

کتابچه اطلاعات ایمنی مواد...

دانلود پاورپوینت در مورد بارش فکری

دانلود پاورپوینت در مورد بارش فکری...

مراحل شیرن سازی گاز

مراحل شیرن سازی...

پاورپوینت آموزش کتاب ریاضی ششم، فصل دوم کسرها

پاورپوینت آموزش کتاب ریاضی ششم، فصل دوم...

فرآیندهای شیرین سازی گاز طبیعی

فرآیندهای شیرین سازی گاز طبیعی...

پاورپوینت مطالعات اجتماعی قدیمی ترین سکونتگاه های ایران

پاورپوینت مطالعات اجتماعی قدیمی ترین سکونتگاه های...

پاورپوینت در مورد جابربن حیان

پاورپوینت در مورد...

تحقیق درباره مدل های گرافیکی Graphical Models 18صفحه

تحقیق درباره مدل های گرافیکی Graphical ...

تحقیق درباره مدل های گرافیکی Graphical Models 18صفحه

تحقیق درباره مدل های گرافیکی...

تحقیق درباره مدل های گرافیکی Graphical Models 18صفحه

تحقیق درباره مدل های گرافیکی...

پاورپوینت پیام قرآنی ، پایه دوم ابتدایی

پاورپوینت پیام قرآنی ،...

دانلود پاورپوینت فنون تجزیه و تحلیل سیستمها

دانلود پاورپوینت فنون...

پاورپوینت تحقیق در مورد پسته

پاورپوینت تحقیق در مورد پسته...

دانلود جزوه دینامیک سازه ها (دانشگاه تهران)
طرح لایه باز زیبا از کارت ویزیت کالای خانگی و دست دوم
فایل لایه باز فتوشاپ طراحی پوستر ماشین آلات راه سازی و عمرانی
مجموعه سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان های کل کشور
جزوه کامل فیزیک کنکور (تمام فصل ها) + 10 آزمون 45 سوالی با جواب تشریحی
فایل لایه باز فتوشاپ طراحی پوستر ماشین آلات راه سازی و عمرانی
آزمایشات درس کیفیت آب و فاضلاب_ مربوط به رشته های آب و فاضلاب
طرح لایه باز زیبا از کارت ویزیت کالای خانگی و دست دوم
دانلود جزوه دینامیک سازه ها (دانشگاه تهران)
مجموعه سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان های کل کشور
دانلود جزوه دینامیک سازه ها (دانشگاه تهران)
طرح لایه باز زیبا از کارت ویزیت کالای خانگی و دست دوم
فایل لایه باز فتوشاپ طراحی پوستر ماشین آلات راه سازی و عمرانی
مجموعه سوالات امتحانی درس آمار ، دبیرستان های کل کشور
جزوه کامل فیزیک کنکور (تمام فصل ها) + 10 آزمون 45 سوالی با جواب تشریحی

کلمات کلیدی :جوعه سوالات اتحانی دبیرستان های آار دبیرستان درس آار سوالات اتحانی اتحانی درس کشور جوعه جوعه سوالات دبیرستان اتحانی سوالات
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت کاربرد سلول های خورشیدی در معماری و شهرسازی

پاورپوینت کاربرد سلول های خورشیدی در معماری و شهرسازی

پاورپوینت درس تنظیم شرایط محیطی با موضوع "کاربرد صفحات فتوولتاییک یا سلول خورشیدی در معماری و شهرسازی"

همراه با ارائه رایگان مقالات مربوط به آن از سایت های معتبر انتشار مقالات علمی

پاورپوینت آماده برای ارائه می باشدو مطالب آن به سه دسته بندی کلی تقسیم شده است:

1. مفاهیم پایه، شامل:

تعریف سلول های خورشیدی، نحوه تبدیل انرژی خورشیدی به الکتریسیته(شامل فیلم برای تفهیم بیشتر)، ذخیره مازاد انرژی، بازده انواع مختلف آن، مزایا و معایب این نوع سیستم.

2. کاربرد سلول های خورشیدی یا pv در معماری، شامل

انواع مدل های سلول های خورشیدی و نحوه استفاده از آن در معماری

3. کاربرد pv در شهر، شامل:

برنامه ریزی شهری با درنظر گرفتن سیستم pv، امکان سنجی سایت برای اجرای pv، کاربرد pv در مکان های عمومی، نمونه های موردی.

پاورپوینت دارای و عکس ها و فیلم مربوطه می باشد و به دقت گردآوری شده اند.

هم چنین تعداد 9 عدد مقاله در رابطه با سلول های خورشیدی و کاربرد آن همراه با پاورپوینت ارائه خواهد شد.









سایر محصولات :
پاورپوینت کاربرد سلول های خورشیدی در معماری و شهرسازی

پاورپوینت کاربرد سلول...

دتایلهای اجرایی تاسیسات مکانیکی ساختمان

دتایلهای اجرایی تاسیسات مکانیکی ساختمان...

نقشه های اجرایی و محاسبات فنی تاسیسات مکانیکی یک ساختمان 6 طبقه با سیستم گرمایش پکیج

نقشه های اجرایی و محاسبات...

تحقیق در مورد فناوری بازیافت بطری PET

تحقیق در مورد فناوری بازیافت بطری...

پاورپوینت کاربرد سلول های خورشیدی در معماری و شهرسازی
پاورپوینت کاربرد سلول های خورشیدی در معماری و شهرسازی
پاورپوینت کاربرد سلول های خورشیدی در معماری و شهرسازی
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت کاربرد سلول های خورشیدی در معماری و شهرسازی

کلمات کلیدی :اوروینت کاربرد سلول های خورشیدی سلول های کاربرد سلول شهرسازی اوروینت اوروینت کاربرد خورشیدی کاربرد اوروینت معماری ارائه شهرسازی
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پروژه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادها








سایر محصولات :
پروژه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادها

پروژه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات...

انواع ادبی و شعر فارسی

انواع ادبی و شعر...

دانلود اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم کم رویی یا کم حرفی و خجالت را در دانش آموزان از بین ببرم؟

دانلود اقدام پژوهی با...

دانلود طراحی آموزشیدرس 7نور و مشاهده اجسام از کتاب علوم تجربی پایه سوم ابتدایی

دانلود طراحی آموزشیدرس 7نور و...

رویکردهای قوی و امنیت جمهوری اسلامی

رویکردهای قوی و امنیت جمهوری اسلامی...

تحقیق بررسی پایانی و روانی عملکرد نظام ارزیابی عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کارشناسان ستاد گمرک

تحقیق بررسی پایانی و روانی...

تحقیق درباره مدیریت توسعه داخلی یک سیستم اطلاعاتی کمپس

تحقیق درباره مدیریت توسعه داخلی یک...

تحقیق استانداردهای ISO

تحقیق استانداردهای ISO...

تحقیق درباره مدیریت منابع انسانی

تحقیق درباره...

تحقیق درباره مدیریت در ورزش

تحقیق درباره مدیریت در...

تحقیق درباره مدیریت و تعارض سازمانی

تحقیق درباره مدیریت و تعارض...

تحقیق درباره مدیریت ریسک در مبادلات الکترونیک

تحقیق درباره...

تحقیق معرفی مدل سرآمدی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت

تحقیق معرفی مدل سرآمدی...

تحقیق درباره مدولاسیون OFDM

تحقیق درباره...

پروژه روان شناسی با موضوع تدریس در مقطع ابتدا ئی

پروژه روان شناسی با...

تحقیق درباره آماده سازی محیط کشت

تحقیق درباره...

تحقیق درباره نهبندان پارچه بافی

تحقیق درباره نهبندان...

تحقیق درباره آمار گیری

تحقیق درباره آمار گیری...

تحقیق درباره بررسی وضعیت ازدواج و طلا‌ق در کشور طی سال‌های 1386_1375

تحقیق درباره...

تحقیق درباره آموزش الکترونیکی

تحقیق درباره آموزش...

تحقیق درباره آترواسکلروز

تحقیق درباره آترواسکلروز...

تحقیق درباره محمود فرشچیان

تحقیق درباره...

تحقیق درباره احکام طهارت

تحقیق درباره احکام طهارت...

تحقیق درباره دین

تحقیق درباره دین...

پروژه بررسی تاثیر حمایت های اقتصادی _ اجتماعی کمیته امداد امام خمینی ره بر عزت نفس فرزندان خانواده های

پروژه بررسی تاثیر حمایت...

پروژه رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی دانشکده های تربیت بدنی

پروژه رابطه هوش عاطفی...

تحقیق درباره دین ممتاز

تحقیق درباره دین ممتاز...

پروژه بررسی ارتباط عملکرد مدرسه بر بهداشت روانی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی

پروژه بررسی ارتباط عملکرد مدرسه بر...

پروژه تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی

پروژه تکنولوژی و نقش آن در آموزش...

پروژه مقایسه میزان فرسودگی شغلی و سلامتِ روان معلمان مدارس عادی و مدارس استثنایی

پروژه مقایسه میزان فرسودگی...

نت پیانو آذری وطن بالاداسی

نت پیانو آذری...

تحقیق در مورد اشنایی با سیستم فایل Ntfs

تحقیق در مورد اشنایی...

پروژه بررسی روش ها و فنون تدریس

پروژه بررسی روش ها و فنون تدریس...

تحقیق درباره دین و تکنولوژِی

تحقیق درباره...

تحقیق در مورد سیب

تحقیق در مورد سیب...

پروژه شناخت و فراشناخت از منظر روان شناسی

پروژه شناخت و فراشناخت...

تحقیق درباره دین و سیاست

تحقیق درباره دین...

تحقیق در مورد سیستم‌های الکتریکی در خودروی زانتیا

تحقیق در مورد سیستم‌های الکتریکی...

پروژه اختلالات رفتاری کودکان در خانواده های تک فرزند و چند فرزند

پروژه اختلالات رفتاری کودکان در خانواده های...

تحقیق درباره دولت مدرن

تحقیق درباره دولت...

تحقیق در مورد انرژی هسته ای

تحقیق در مورد انرژی هسته ای...

تحقیق در مورد سیستم عامل مدیریت منابع Resource Manager

تحقیق در مورد سیستم عامل...

پاورپوینت برداشت از بناهای تاریخی بازار تبریز (تیمچه ملک) کاربری:فرش
پاورپوینت اهداف در برنامه ریزی درسی
پاورپوینت تاب آوری اجتماعی و عملیات روانی
پاورپوینت عملکرد راوانشناسان اجتماعی
پاورپوینت اصول طراحی باغ ایرانی (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت تحلیل اپرای سیدنی (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت اخلاق و مبانی آن
پاورپوینت ساختمان درختان (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت زنبور عسل (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت صورتهای فلکی (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت اعداد در معماری (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت عنصر آهن و نقش آن در زندگی انسان (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت مهندسی ژنتیک (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت نور (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت مسجد کلکته چی (پروژه برداشت از بناهای تاریخی)
پروژه بررسی امکان استقرار نظام پارلمانی در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران. doc
پروژه امنیت ملی بین الملل و ایران. doc
پروژه بررسی اختیارات مجامع عمومی شرکت های سهامی و تعاونی. doc
پروژه اکو (ECO) و تحولات آن. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع عقد و اجاره. doc
پروژه بیمه های اشخاص. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع آزادی مشروط. doc
پروژه حقوق با موضوع مضاربه. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع حریم خصوصی. doc
پروژه بررسی کیفیت حل وفصل دعاوی کیفری درشورای حل اختلاف. doc
پروژه بررسی ماده 128 و تبصره آن از ق.آ.د.ک. doc
پروژه بررسی نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع عکاسی تبلیغاتی. doc
پروژه حقوق بازرگانی. doc
پروژه کلیاتی دئر مورد طلاق. doc
پروژه روان شناسی با موضوع تدریس در مقطع ابتدا ئی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی تاثیر حمایت های اقتصادی - اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) بر عزت نفس فرزندان خانواده های
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی دانشکده های تربیت بدنی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی ارتباط عملکرد مدرسه بر بهداشت روانی دانش آموزان دختر دوره راهنمایی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه تکنولوژی و نقش آن در آموزش و پرورش از دید گاه روان شناسی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه مقایسه میزان فرسودگی شغلی و سلامتِ روان معلمان مدارس عادی و مدارس استثنایی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی روش ها و فنون تدریس
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه شناخت و فراشناخت از منظر روان شناسی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه اختلالات رفتاری کودکان در خانواده های تک فرزند و چند فرزند
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه مقایسه میزان افسردگی در معلمان مدارس کودکان استثنایی و معلمان مدارس عادی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه مقایسه میزان اختلال شخصیت خود بیمارانگاری و ضعف روانی زنان سرپرست خانواده و زنان غیر سرپرست خانواده
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی نوع اختلالات شخصیت در بین دختران فراری و عادی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه مقایسه ی بهداشت روانی دانشجویان سیگاری و غیر سیگاری دانشگاه آزاد اسلامی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی مقایسه ‌ای بهداشت روانی دختران با مادران تحصیلکرده و غیرتحصیل کرده
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه ناهیجاری‌های جسمانی و راه‌های تشخیص و درمان آن
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه سبک های هویت وسلامت روان در زنان شاغل وخانه دار
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه ویژگی شخصیتی فرزندان واشتغال مادران
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی میزان اضطراب در تیپهای شخصیتی (A و B)
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و انگیزه پیشرفت
پروژه بررسی امکان استقرار نظام پارلمانی در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران. doc
پروژه بررسی اختیارات مجامع عمومی شرکت های سهامی و تعاونی. doc
پاورپوینت روستای اسپراخون (پروژه درس شناخت و طراحی معماری روستایی)
پروژه برسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی
پروژه بررسی کارآمدی بازی درمانی رفتاری - شناختی بر کاهش نشانه های پرخاشگری کودکان پسر 11-8 ساله مبتلا به اختلال سلوک
پروژه بررسی همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی
پروژه بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی به جز مقطع اول دبستان
پروژه بررسی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی
پروژه بررسی رابطۀ ویژگیهای شخصیتی وسلامت روان دربین دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان
پاورپوینت روستای کندوان (پروژه شناخت و طراحی روستایی)
پروژه اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده ها
پروژه مقایسه رضایت زناشوئی در بین زنان مطلقه و زنان متأهل
پروژه بررسی تأثیر ورزش بر سلامت روانی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور
پروژه مقایسه کودکان تیز هوش از نظر شخصیت با کودکان عادی

کلمات کلیدی :
  • مدیر وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات و مهندسی فایلها 37 اسلاید

پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات و مهندسی فایلها -37 اسلاید

مشخصات فایل

عنوان: ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات و مهندسی فایلها

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید:37

محتویات

دراین مجموعه داریم:

دسته بندی ابزارهای ذخیره سازی
ابزارهای ذخیره سازی مغناطیسی
ابزارهای ذخیره سازی نوری

دسته بندی حافظه ها

خصوصیات حافظه ها

سلسله مراتب حافظه ها

تکنیک های ذخیره سازی در حافظه ها

ابزارهای ذخیره سازی مغناطیسی چگونه کار می کنند؟

فلاپی دیسک ها

درایو 3.5 اینچی

دیسک سخت (هارد دیسک)

هارد دیسک

فرمت کردن دیسک های مغناطیسی :

دیسک فرمت شده

دیسک فرمت شده

کلاستر

فضای موجود بر روی یک دیسک فرمت شده:

پارامترهای دیسک

حافظه نوار مغناطیسی

حافظه های نوری

حافظه های نوری چگونه کار می کنند؟

دسته بندی حافظه ها

حافظه وسیله ای است که اطلاعات (خام و پردازش شده ) را ذخیره نموده و زمانی که کامپیوتر خاموش است (بعضی از انواع حافظه) نیز آن ها را نگهداری می نماید و بعدا می توان موارد دلخواه را بازیابی نمود.

ابزارهایی که عمل ذخیره سازی را انجام می دهند ابزارهای ذخیره ساز نامیده می شوند مثلا درایو فلاپی ابزار ذخیره سازی و خود فلاپی را حافظه یا مدیای ذخیره سازی گویند.

خصوصیات حافظه ها

نوشتن / خواندن Read / Write

آدرس پذیری Addressing

دستیابی و زمان دستیابی Accessibility

ظرفیت Capacity

نرخ انتقالTransfer rate

حافظه ها براساس نحوه قرارگیری سخت افزار به دو نوع تقسیم می شوند:

حافظه های درون ماشین

حافظه های بیرون ماشین

حافظه های مغناطیسی :

دیسکت ها Diskettes (floppy disks)
هارد دیسک (دیسک سخت) Hard disks
دیسکت های پرظرفیتHigh-capacity floppy disks
کاتریج حافظه Disk cartridges
نوار مغناطیسی Magnetic tape









سایر محصولات :
پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات و مهندسی فایلها 37 اسلاید

پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات...

پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات و مهندسی فایلها _37 اسلاید

پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی...

پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات و مهندسی فایلها _37 اسلاید

پاورپوینت ذخیره سازی ، بازیابی اطلاعات و...

پاورپوینت در مورد ابعاد مشارکت و توسعه روابط انسانی مؤثر

پاورپوینت در مورد ابعاد...

معماری سخت افزار رمزگشا برای HEVC

معماری سخت افزار رمزگشا برای ...

پاورپوینت در مورد طرح شبکه و سیستم ارجاع در ایران

پاورپوینت در مورد طرح شبکه و سیستم...

پاورپوینت در مورد Dss و عوامل مربوط به آن

پاورپوینت در مورد Dss و عوامل...

تحقیق پیدا کردن سه آیه با حروف اصلی س م ع، خ ر ج و ذ ه ب در فعل های آنها

تحقیق پیدا کردن...

پاورپوینت درموردسیستمرشته مدیریت دولتی

پاورپوینت درموردسیستمرشته مدیریت دولتی...

کاربردهای داده های حسگری بزرگ در محیطهای شهری

کاربردهای داده های حسگری...

پاورپوینت در مورد سبک شناسی 2 نثر

پاورپوینت در مورد سبک...

پاورپوینت معرفی کاخ چهلستون اصفهان _ 45 اسلاید

پاورپوینت معرفی کاخ چهلستون...

تحلیل فضا _ ویلا ساوا

تحلیل فضا _ ویلا ساوا...

پاورپوینت در مورد رشد انسان در طول چرخه حیات تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد رشد انسان...

پاورپوینت در مورد آب و الکترولیت

پاورپوینت در مورد آب و الکترولیت...

پاورپوینت در مورد ایمنی صنعتی

پاورپوینت در مورد ایمنی...

پاورپوینت در مورد ایمنی پایگاه داده

پاورپوینت در مورد ایمنی پایگاه...

پاورپوینت درس چهارم عربی پایه نهم اَلصَّبْرُ مِفتاحُ الْفَرَجِ

پاورپوینت درس چهارم عربی...

پاورپوینت در مورد ایسلند

پاورپوینت در مورد ایسلند...

پاورپوینت در مورد اهمیت و شیوه های نوین فراگیری زبان انگلیسی در مراکز پژوهشی

پاورپوینت در مورد اهمیت و شیوه های...

پاورپوینت در مورد اهمیت کارآفرینی

پاورپوینت در مورد اهمیت...

پاورپوینت بررسی و تحلیل میدان سن پیتر _ 33 اسلاید_ فایل سه بعدی میدان

پاورپوینت بررسی و تحلیل میدان...

پاورپوینت در مورد اهمیت واحدهای جلب مشارکت در ارتباط با توسعه مولد های مقیاس کوچک

پاورپوینت در مورد اهمیت واحدهای...

پاورپوینت در مورد حفاظت صنعتی

پاورپوینت در مورد حفاظت...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره نورگیری در معماری سنتی

دانلود پاورپوینت جامع...

پاورپوینت در مورد اهداف علم ارگونومی

پاورپوینت در مورد اهداف علم ارگونومی...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مقرنس

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

تحلیل فضا _ آشپزخانه

تحلیل فضا _ آشپزخانه...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدرسه ایرانشهر

دانلود پاورپوینت جامع...

پاورپوینت در مورد اهداف پرورشی

پاورپوینت در مورد اهداف پرورشی...

پاورپوینت در مورد اولویت های تحقیقاتی کلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

پاورپوینت در مورد اولویت...

دانلود پاورپوینت پیرامون سیرتحول مسجدجامع اصفهان

دانلود پاورپوینت پیرامون سیرتحول مسجدجامع اصفهان...

پاورپوینت در مورد اورژانسهای روانپزشکی

پاورپوینت در مورد اورژانسهای روانپزشکی...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مرمت از دیدگاه براندی

دانلود پاورپوینت جامع...

پاورپوینت در مورد اوراق بهادار استصناع مکمل بازار پول و سرمایه ایران

پاورپوینت در مورد اوراق بهادار استصناع مکمل...

فایل روت J3119sJ3119 سامسونگ

فایل روت J3119sJ3119 سامسونگ...

پاورپوینت در مورد انواع داستان و رمان

پاورپوینت در مورد انواع داستان و رمان...

سورس نمایش آیتم ها به صورت لیست متریال بیسیک فور اندروید

سورس نمایش آیتم ها به صورت...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تندیس گرایی

دانلود پاورپوینت جامع...

تاثیر جذر و مد بر روی دریا و خشکی

تاثیر جذر و مد بر روی دریا...

بررسی ارزشیابی تحصیلی

بررسی ارزشیابی تحصیلی...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تاریخ...

آموزش PTC Creo ورژن 4.0

آموزش PTC Creo ورژن 4.0...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره باغ ارم شیراز

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره باغ ارم...

گزارش تخصصی برای دبیر کامپیوتر چگونگی کاهش دادن آسیب‌های ناشی از فضای مجازی با افزایش آگاهی هنرجویان

گزارش تخصصی برای دبیر کامپیوتر چگونگی کاهش...

مقاله علوم تغذیه امنیت تغذیه در ایران و جهان

مقاله علوم تغذیه امنیت...

فایل اکسل روش یکپارچه DEMATEL_FUZZY ANP با 10 معیار و 3 گزینه

فایل اکسل روش یکپارچه DEMATEL_FUZZY...

دانلود پاورپوینت مقاله پیرامون ایده تا فرم و موضوع طراحی

دانلود پاورپوینت مقاله پیرامون ایده تا فرم...

Physics and Chemistry of Materials with Low_Dimensional Structures

Physics and Chemistry of...

پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت در مورد کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
علم شیمی و کاربردی کردن آن (word) 24 صفحه
جزوه مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی -25صفحهword
تحلیل سیستم های آبیاری تحت فشار (قطره ای)
پاورپوینت صدا و کنترل و اندازه گیری آن در صنعت ( عوامل فیزیکی زیان آور محیط شغلی ) 31 اسلاید
دانلود فایل word جدول تناوبی
تحقیق درباره اخلاق حرفه ای (word) 29 صفحه
پاورپوینت رزم انفرادی -65 اسلاید
اصول فقه ( مبانی استنباط حقوق اسلامی )- 24 صفحهword
بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword
عنوان مقاله: مدیریت دانش در سازمان-7صفحهword
پاورپوینت مدیریت منابع انسانی-95 اسلاید
عنوان پروژه: داده کاوی، مفاهیم و کاربرد -101 صفحه word
تحقیق مقاله نوجوانان ، جوانان و دخانیات (word) 5 صفحه
جزوه آموزشی استقرار سیستم مدیریت کیفیت و مفاهیم آن -17 صفحهword
پاورپوینت آموزش طرح کسب و کار -41 اسلاید
جزوه ایمنی و سلامت شغلی (بهداشت حرفه ای) 34 صفحه
تحقیق درباره امنیت شبکه (word) 23 صفحه
اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید
تحقیق درباره : بررسی آلات موسیقی در آثار سنایی(word) 22 صفحه
دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید
مطالعه تطبیقی وقف در حقوق ایران و تراست در نظام حقوقی انگلیس-16 صفحهword
آشنایی با ساختار یک مقاله علمی و آرایه¬های آن (word) 7 صفحه
پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب واصول تفسیر الکترو کاردیوگرام - 90 اسلاید
نمونه سوالات درس اخلاق (word) 13صفحه
تحقیق درباره ram ، رم (word) 15 صفحه
بررسی نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط در توسعه و امنیت اقتصادی - 26 صفحهword
دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید
دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید
قانون مدیریت خدمات کشوری(word) 48 صفحه
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید
طرح توجیهی تولید و بسته بندی آبلیمو با ظرفیت تولید هشتصد تن در سال (word) 15 صفحه
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت -291 اسلاید
تحقیق درباره معرفی آب و هوا - 4 صفحه
اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید
پاورپوینت “ «مهران مدیری ،سلطان کمدی ایران» ” -24 اسلاید
انتخابات شورای مدرسه - 2 صفحه
مهندسی عمران محیط زیست-آزمون دانش پذیری فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور - 7 صفحه-75سوال
دانلود پاورپوینت درباره رودکی -24 اسلاید
علم حقوق (word) 45 صفحه
تحقیق درباره زردشت (word) 7 صفحه
طرح توجیهی تولید و مونتاژ کامپیوتر با ظرفیت 250 دستگاه در سال(word) 13 صفحه
طرح توجیهی تولیدترانس مهتابی 40وات و 20 وات با ظرفیت 400000 عدد در سال(word) 14 صفحه
ده فایده سازمان تجارت جهانی (word) 19 صفحه
پاورپوینت بحران آب -33 اسلاید
پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه چهار باغ اصفهان و مدرسه دارالفنون -33 اسلاید
پاورپوینت تحلیل معماری مدرسه چهار باغ اصفهان و مدرسه دارالفنون -33 اسلاید
جزوه مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی -25صفحهword

کلمات کلیدی :دسته بندی حافظه ابزارهای ذخیره سازی سازی بازیابی اطلاعات ذخیره سازی بازیابی اوروینت ذخیره سازی ذخیره سازی ابزارهای ذخیره حافظه های فرمت شده دیسک فرمت دسته بندی نوار مغناطیسی disksbull bull bull دیسکت حافظه ذخیره مغناطیسی ابزارهای اطلاعات اسلاید
  • مدیر وبلاگ